محسن محمد سیفی قهرمان ووشوی آسیا و جهان در آستانه بازیهای جهانی وورلد گیمز:طلای کلمبیا را می گیرم

محسن محمد سیفی قهرمان ووشوی آسیا و جهان در آستانه بازیهای جهانی وورلد گیمز:طلای کلمبیا  را می گیرم
قهرمان مطلق ووشوی آسیا و جهان می گوید برای قهرمانی در مسابقات وورلد گیمز کلمبیا حریفانی از ترکیه ، فیلی پین و فرانسه را پیش رو دارم که می خواهم با شکست آنها با مدال طلا به ایران برگردم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو،محسن محمد سیفی نماینده  وزن 65- کیلوگرم تیم ملی ووشوی کشورمان اظهار داشت: در رقابتهای جام جهانی 2010 و رقابتهای جهانی 2011 ترکیه با حریفان فیلی پین و ترکیه هر کدام 2 بار بازی کردم که در هر 4 مسابقه آنها را شکست داده ام و باید در کلمبیا هم از سد آنها بگذرم.
وی افزود: البته نماینده فرانسه هم که نفر سوم جهان است یکی از رقیبان من در این مسابقات به شمار می آید، به هر روی کسب مدال طلا در این مسابقات بزرگ کار آسانی نیست ولی من نهایت تلاش خود را برای قهرمانی به کار خواهم بست.
قهرمان جهان در سال 2011 سطح آمادگی فنی و جسمانی تیم ملی ووشو را بسیار مطلوب خواند و گفت: ما به مرز امادگی 80 تا 90 درصد رسیده ایم و در این چند روز باقیمانده به نقطه اوج خواهیم رسید.
دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگجو  اضافه کرد: حضور حسین اوجاقی به عنوان سرمربی تیم ملی و القا تمرینات نوین و شیوه های جدید تاکتیکی و مبارزاتی عیار کار ملی پوشان را بالا برده

۵ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.