برای شرکت در دومین دوره بازیهای معلولین جوانان 2009 آسیا-توکیو؛کاروان ایران با 51 ورزشکار فردا راهی سرزمین آفتاب تابان خواهند شد

برای شرکت در دومین دوره بازیهای معلولین جوانان 2009 آسیا-توکیو؛کاروان ایران با 51 ورزشکار فردا راهی سرزمین آفتاب تابان خواهند شد
کاروان ورزشی جانبازان و معلولین کشورمان در قالب پنجاه و یک ورزشکار و سیزده مربی و سرپرست یکشنبه 15 شهریور ماه ساعت 55/19دقیقه بعداز ظهر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم توکیو، محل برگزاری دومین دوره مسابقات پارالمپیک 2009 آسیایی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ورزشکاران جانباز و معلول جمهوری اسلامی ایران در پنج رشته ورزشی شامل تنیس روی میز، شنا، بوچیا، دوومیدانی و گلبال در این رقابتها شرکت می کنند.
کاروان ورزشی ایران در رشته دوومیدانی با 18 ورزشکار، در شنا با 9 ورزشکار، در گلبال با دو تیم شش نفره پسران و دختران، در تنیس روی میز با 5 ورزشکار (سه دختر و دو پسر) و در بوچیا با 7 نماینده (3 دختر و 4 پسر) در این رویداد ورزشی بزرگ شرکت می کند.
اسامی نفرات اعزامی به تفکیک رشته به قرار زیر است :
تیم شنا شامل چهارشناگر جانباز و معلول و پنج شناگر نابینا و کم بینا که به همراه دو مربی اعزام می شوند.
ورزشکاران: مجتبی تراول، رضا آذرشب، شاهین ایزدیار، امیر حسین شهبازی، ، امین قانع، مصطفی محمدی اول، بهنام جوانی، بهروز جوانی و هاشم اصلی.
مربیان: مجید نوروزی و ابراهیم راشدی.
- تیم دوومیدانی شامل 14 دومیدانی کار جانباز و معلول و چهار نابینا و کم بینا که به همراه چهار نفر کادر فنی شامل یک سرمربی و سه مربی اعزام می شوند.
ورزشکاران: مهدی هاشم زاده، حامد ذیحق، حسین کریمخان زند، کامران شکری، احسان اباظهری، بهزاد هوشمند، مهران حسین زاده، ابوالفضل کوچک زاده، حمزه آتش بهاریا، رامین رضایی، علی شیخی، احمد رضا علیخانی، سید سجاد هاشمی، سامان اسدزاده، حسن عسگری، پوریا رئیسی، میلاد امین و حمید ایمانپور.
کادر فنی: بهمن رضایی به عنوان سرمربی، مصطفی بهرامی، هرمز راد صادقی نیا و سهراب اسدی به عنوان مربی.
- تیم تنیس روی میز شامل پنج بازیکن جانباز و معلول (سه دختر و دو پسر) که به همراه دو سرمربی و مربی اعزام می شوند.
ورزشکارن: مرضیه اخوان، مریم گیلانی، مریم علیزاده، محمدمهدی بحری و حسین گل میرزایی.
کادر فنی: علی شکارلو به عنوان سرمربی و زهرا یوسفی به عنوان مربی.
- تیم بوچیا شامل هفت بازیکن جانباز و معلول (سه دختر و چهار پسر) که به همراه یک سرمربی اعزام می شوند.
ورزشکاران:سینا صادقی نژاد، فاطمه سهرابی، مینا کریمیان، رسول رضایی، رضا محمدی پناه، محمد رضا کاری و فاطمه محمدجانی.
سرمربی: عباس خاکی.
- تیم گلبال شامل شش بازیکن دختر و شش بازیکن پسر از ورزشکاران نابینا و کم بینا که به همراه چهار سرمربی و مربی اعزام می شوند.
ورزشکاران: عاطفه یارکه، فاطمه قایدی، معصومه حسنی، فاطمه تیرگری، زهرا حبیبی، سمیرا گلبادی نژاد، داور صافی، احسان زویداوی، حسن جعفری، حسین مهدی، جواد شیردل و کیانوش خیرآبادی.
کادر فنی: رامش زاویه شام اسبی و مهدی نباتی به عنوان سرمربی دو تیم، مژگان کربی و افشین زند کریمی به عنوان مربیان دو تیم پسران و دختران می باشند.
دومین دوره رقابت های پارالمپیک جوانان (TOKYO 2009 Asian Youth Para Games ) از 18 شهریورماه با حضور نزدیک به یک هزار ورزشکار از 33 کشور آسیایی در دو رده سنی 14 تا 16 سال و 17 تا 19 سال در توکیو برگزار می شود.
ژاپن میزبان این رقابتها با 218 ورزشکار بیشترین تعداد شرکت کننده در این مسابقات را دارد و مالزی و ایران به ترتیب با 84 و 51 ورزشکار در مکان های دوم و سوم هستند.
۱۴ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.