رقابتهای جهانی دوومیدانی معلولین فرانسه؛عبدالرضا جوکار به نشان نقره دست یافت،سجاد نیک پرست سوم شد

رقابتهای جهانی دوومیدانی معلولین فرانسه؛عبدالرضا جوکار به نشان نقره دست یافت،سجاد نیک پرست سوم شد
در هفتمین روز از رقابت های جهانی دوومیدانی معلولین فرانسه، سه نماینده کشورمان به میدان رفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین ، شب گذشته آقای عبدالرضا جوکار در ماده پرتاب نیزه، کلاس F52/53 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت که با کسب رکورد 21 متر و 28 سانتی متر پس از نماینده جامائیکا به نشان نقره دست یافت و نماینده یونان نیز در جایگاه سوم این ماده ایستاد.

روز گذشته، دونماینده از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان نیز در ماده پرتاب نیزه، کلاس F12/13 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند که آقای سجاد نیک پرست با ثبت رکورد 58 متر و 47 سانتی متر به نشان برنز دست یافت و آقای عرفان حسینی با رکورد 55 متر و 25 سانتی متر، در جایگاه چهارم ایستاد.

بدین ترتیب با پایان یافتن هفتمین روز از رقابت های جهانی فرانسه، شمار مدال های کاروان به 3 طلا، 2 نقره و 3 برنز رسید و ایران هم اکنون در جایگاه بیست و یکم این رقابت ها قرار دارد.

کاروان اعزامی ایران، با 9 ورزشکار جانباز و معلول و 2 ورزشکار از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در این مسابقات شرکت کرده است.

در رقابت های جهانی فرانسه، 1100 ورزشکار از 99 کشور جهان حضور دارند که رقابت های آنها در 207 ماده در حال برگزاری است و تا هشتم مرداد ماه در شهر لیون برپاست.

 

۵ اَمرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.