مسابقات تنیس رمضان ( جام آپت) ؛ شکوفی و معدنچی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت ها را بدست آوردند

مسابقات تنیس رمضان ( جام آپت) ؛ شکوفی و معدنچی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت ها را بدست آوردند
اشکان شکوفی و امیر والا معدنچی به عنوان ۲ تنیسور دیگر جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس رمضان جام آپت را بدست آوردند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس ، رقابت های تنیس رمضان ( جام آپت) شب گذشته در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری  شد که در پایان با انجام ۲ دیدار تکلیف ۲ تنیسور دیگر راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات مشخص شد.
به این ترتیب در نخستین دیدار این مرحله امیر والا معدنچی  موفق شد با نتیجه (۵-۷ ، ۶-۷ و ۷-۶ ) در مجموع ۲ بر یک از سد اشکان دبیری عبور کند و در دیگر دیدار این مرحله نیز البرز اخوان با قبول شکست ( ۴-۶ و ۳-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر مقابل اشکان شکوفی از صعود به مرحله بعدی بازی ها باز ماند.
درحالیکه سومین دیدار این مرحله با نتیجه یک بر یک ما بین کیارش سوری و محسن حسین زاده در حال پیگیری بود نیمه تمام ماند تا ادامه این مسابقه به  امشب موکول شود.
این گزارش حاکی است: به این ترتیب در پایان سومین روز این رقابت ها اشکان شکوفی ، امیر والا معدنچی و انوشا شاهقلی موفق شدند به جمع نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.
یاد آور میشود ،مدیریت این رقابت ها بر عهده امیر همایون صدری است و رادین بشر نیز به عنوان سرداور حضور خواهد داشت و مبلغ شصد وپنج  میلیون ریال  جوایز نقدی این رویداد ها می باشد که در پایان این رقابت ها  به نفرات برتر اهدا می شود.

 

۲ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.