پیش از اعزام به مسابقات جهانی بارسلونا؛شناگران ایران با انگیزه تمرینات را دنبال می‌کنند

پیش از اعزام به مسابقات جهانی بارسلونا؛شناگران ایران با انگیزه تمرینات را دنبال می‌کنند
افشین عسگری و آرشام میرزایی با آمادگی کامل و انگیزه بالا تمرینات خود را یک‌هفته قبل از آغاز مسابقات جهانی دنبال می‌کنند

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ؛ نمایندگان ایران برای حضور در  مسابقات جهانی بارسلونا در حالی آماده می شوند که زمانی تا حضور در این رقابت های بزرگ باقی نمانده است  . آرشام میرزایی و افشین عسگری دو نماینده ایران در این رقابت‌ها قبل از اعزام تمرینات خود را با جدیت دنبال می‌کنند.
از آنجایی که طبق برنامه ریزی کادر فنی نقطه اوج کار شناگران روی مسابقات داخل سالن کره جنوبی برنامه ریزی شده بود، ملی‌پوشان ایران برای حفظ آمادگی پس از آن رقابت‌ها، با روزی یک جلسه تمرین دوران بارگیری را پشت سر می‌گذارند. هدف کادر فنی تیم ملی این است که ملی‌پوشان ذخایر گلیکوژن خود را تامین کرده و برای اجرای مطلوب در بارسلونا آماده ‌شوند.
عصر روز گذشته(سه‌شنبه) تمرین تیم ملی بیشتر روی استارت و برگشت متمرکز بود. محسن سمیع زاده مربی تیم که از نزدیک کار شناگران را زیر نظر داشت، تاکید زیادی بر شنا در مسافت کوتاه با سرعت بالا می‌کرد. او از ملی‌پوشان می‌خواست با تمرکز شنا کنند و در مدیریت زمان برگشت دقت بیشتری داشته باشند.
در فاصله کمتر از یک هفته مانده تا مسابقات جهانی شنا بارسلونا شرایط روحی و روانی شناگران بسیار مطلوب است. آن ها با انگیزه و پشتکار زیاد تمرینات را پیگیری می کنند.
سمیع زاده مربی تیم ملی شنا در حاشیه جلسه تمرینی با اظهار رضایت از آمادگی نسبی ملی پوشان گفت: خوشبختانه شرایط روحی بازیکنان خیلی خوب است. آرشام 17 و افشین تنها 21 سال سن دارند اما واقعا مثل یک شناگر حرفه ای تمرینات را دنبال می کنند و تشنه آموختن هستد.
شناگران تیم ملی تا قبل از اعزام هر روز یک جلسه تمرین یک ساعته را در استخر 9 دی پشت سر می گذارند. تیم ملی شنای ایران ساعت 15 روز پنج‌شنبه سوم مرداد تهران را به مقصد بارسلونا ترک می‌کند.

برنامه مسابقات ملی‌پوشان ایران در مسابقات جهانی بارسلون:
یکشنبه 6مرداد : افشین عسگری در ماده 50متر پروانه
چهارشنبه 9 مرداد: آرشام میرزایی در ماده 100متر آزاد
جمعه 11 مرداد: آرشام میرزایی در ماده 50 متر آزاد و افشین عسگری در ماده 100متر پروانه

 

۲ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.