اهم تصمیمات اتخاذ شده در مجمع فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی؛اندونزی رسما میزبان سومین دوره بازیها شد

اهم تصمیمات اتخاذ شده در مجمع فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی؛اندونزی رسما میزبان سومین دوره بازیها شد
چهاردهمین مجمع فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در حالی به میزبانی عربستان در شهر ریاض برگزار شد که طی آن ،جدای از تصویب به تاخیر افتادن دومین دوره این بازیها در ایران، تصمیمات مهم دیگری نیز اتخاذ گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست و مجمع سالیانه (ISSF) که بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسن میرزاآقابیک به عنوان نمایندگان ستاد برگزاری دومین دوره بازی‎های همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند ابتدا هیئت اجرایی به مجمع عمومی در خصوص فعالیت های فدراسیون و آمادگی میزبان دومین دوره بازیها همبستگی کشورهای اسلامی و شرکت در جلسات کمیته بین المللی المپیک گزارشی ارائه  نمود.
در  نشست فوق جدای از تصویب گزارش مالی و حسابرسی، بر پرداخت حق عضویت سالانه از سوی کمیته های ملی المپیک تاکید شد. ضمنا مقرر شد برنامه های آینده فدراسیون با هماهنگی کمیته های ملی المپیک بعد از طرح طرح موضوع درهیئت اجرایی و مجمع عمومی برای 4 سال پایه ریزی شود.
ضمنا در این نشست میزبانی اندونزی برای سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به تصویب نهایی رسید و جلسه ای نیز با حضور نماینده کمیته برگزاری این کشور در خصوص مقدمات بازیها برگزار شد.
همچنین ارسال نامه تشکر آمیز به دولت و کمیته ملی المپیک مالزی در پاسخ به درخواست برگزاری بازیهای جوانان مسلمان در سال 2011 مطرح شد. ضمنا تصویب پیشنهاد دبیر خانه کل مبنی بر درخواست اعزام ناظر از سوی ارگان های بین المللی همچون  IDE.ISESCO ؛ عدم موافقت با پیشنهاد دبیرخانه کل فدراسیون مبنی بر اضافه نمودن یک پاراگراف به ماده 19 اساسنامه در خصوص تعیین پست کاندیداها برای عضویت در هیئت اجرایی توسط کمیته های ملی المپیک عضو ISSF، اجرای دستور ریاست ISSF جهت اتخاذ تصمیم برای توسعه فدراسیون و استخدام پرسنل فنی و متخصص برای افزایش بهره وریاز مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بود.
شایان ذکر است،  بررسی اسامی کاندیداها برای عضویت در فدراسیون برای دوره 2009 لغایت 2013 و مخالفت با کاندیداهایی که اسامی آنها پس از مهلت تعیین شده ارسال شده است نیز از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

 

۱۲ شهریور ۱۳۸۸ ۱۵:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.