خیز ایران برای کسب سه کرسی فدراسیون بین المللی ناشنوایان

خیز ایران برای کسب سه کرسی فدراسیون بین المللی ناشنوایان
مسابقات المپیک ناشنوایان جهان در حالی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که فدراسیون ناشنوایان ایران خود را برای کسب سه کرسی بین المللی آماده می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، مسعود فراهانی نایب رئیس فدراسیون ناشنوایان ایران برای حضور در سه پست بین المللی فدراسیون ناشنوایان ثبت نام کرده است. نایب رئیس ورزش جوانان، ورزش جهانی و حضور در هیات رئیسه فدراسیون جهانی ناشنوایان سه کرسی‌ای هستند که فراهانی شانس خود را برای به دست آوردن آن، امتحان می‌کند. به گفته فراهانی، شانس وی برای حضور در ورزش جوانان فدراسیون جهانی ناشنوایان بیشتر است. برای این کرسی علاوه بر فراهانی، یک نماینده از کشور آمریکا ثبت نام کرده است.
نتایج انتخابات فدراسیون بین المللی ناشنوایان روز جمعه مشخص خواهد شد. مقر این فدراسیون در شهر مسکو قرار دارد. طبق ماده چهار اساسنامه فدراسیون جهانی ناشنوایان، تنها افراد ناشنوا میتوانند در انتخابات ثبت نام کنند.
فراهانی شش دوره در تیم ملی والیبال ناشنوایان حضور داشته است. او سه سال در هیات ناشنوایان تهران فعالیت کرده و در یکسال گذشته هم به عنوان نایب رئیس فدراسیون ناشنوایان مشغول کار بوده است.

 

۲ اَمرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.