تبریک رئیس ودبیر کل کمیته به افتخار آفرینان تکواندو

تبریک رئیس ودبیر کل کمیته به افتخار آفرینان تکواندو
رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک طی پیامهای جداگانه ای نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو کشورمان را در رقابتهای قهرمانی جهان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا طی پیامی نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان را در بیست و یکمین این دوره از رقابتها را تبریک گفت و ابراز داشت:تیم ملی تکواندو کشورمان بار دیگر در رقابت های جهانی موفق گردید اینبار بار با ترکیبی جوان و کم تجربه پرچم کشورمان عزیزمان را به اهتزاز در آورده و برای میهن اسلامی افتخارآفرینی کنند که بدون تردید این موفقیت ناشی از تلاش و مدیریت دلسوزانه این فراسیون در اعتماد به جوانان و تلاش های خستگی ناپذیر کادر فنی و ملی پوشان آن دارد.
لذا ضمن تبریک این موفقیت به مسئولین فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان آن امید می رود در دیگر رقابتهای پیش رو نیز شاهد درخشش و موفقیت نمایندگان کشورمان باشیم.
همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز طی پیام کوتاهی نایب قهرمانی هوگوپوشان کشورمان را در بخش مردان رقابتهای قهرمانی جهان تبریک گفت و ابراز داشت:بعد از نایب قهرمانی هوگوپوشان جوان در رقابتهای قاره ای،نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابتهای قهرمانی جهان آنهم با ترکیبی جوان و کاملا متحول شده نسبت به دوره های گذشته نشان می دهد تکواندو با پشتوانه سازی که سالهای گذشته با برگزاری رقابتهای متعدد لیگ  داشته بخوبی می تواند نفرات شایسته ای را جایگزین ملی پوشان قهرمان و با سابقه خود در هر رده سنی کند.
لذا ضمن تبریک  و خسته بناشید به مسئولان فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به این رقابتها در بخش مردان امید می رود در بازیهای المپیک نوجوانان و دیگر رقابتهای پیش رو کماکان شاهد موفقیت هوگوپوشان کشورمان باشیم.

۳۱ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.