ولاسکو 26 بازیکن را دعوت کرد

ولاسکو 26 بازیکن را دعوت کرد
خولیو ولاسکو 26 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو از 26 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد.
بر این اساس 14 بازیکن به نام های سعید معروف، مهدی مهدوی، امیر غفور، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، مسعود غلامی، سامان فائزی، قائمی؛ رحمان داوودی، علیرضا مباشری، حمزه زرینی ، فرهاد ظریف و مهدی مرندی به تیم ملی الف و 12 بازیکن به نام های محمد طاهر وادی، مجتبی یوسفی، رشید یوسفی، رضا قرا، رضا صفایی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، حسین پور، محمد حسن سنوبری، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی و آرش کمالوند را به تیم ملی ب دعوت شدند.
سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص برنامه تمرینی تیم ملی الف و ب افزود: تمرینات بازیکنان دو تیم در کنار یکدیگر خواهد بود. البته اگر کشورهای روسیه و بلغارستان به زمان پیشنهادی ما برای دیدارهای دوستانه پاسخ مثبت بدهند، تیم ملی در بین این اردو راهی این کشورها نیز خواهد شد.
خوش خبر در ادامه به سه رویداد مهم پیش روی تیم ملی والیبال در سال جاری اشاره کرد و گفت: شهریورماه مسابقات انتخابی جهان در چهار گروه آسیا برگزار خواهد شد. در یکی از این گروه ها تیم های بحرین، پاکستان، اندونزی و ایران از 19 تا 21 شهریور در تهران به مصاف یکدیگر می روند که قهرمان این گروه مجوز حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال 2014 را به دست می آورد.
وی از هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که مهرماه در دبی برگزار خواهد شد به عنوان دیگر رویداد مهم سال جاری نام برد و گفت: تیم ملی والیبال ایران که عنوان قهرمانی در دوره گذشته این رقابت ها را پرونده کاری خود دارد، کار بسیار سختی در این دوره از مسابقات برای حفظ مقام قهرمانی خواهد داشت. به یقین تمامی تیم های مدعی در آسیا برای شکست ایران با تمام توان به میدان می آیند.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: اگر تیم ملی والیبال ایران موفق به کسب مجدد عنوان قهرمانی در آسیا شود، آبان ماه باید در مسابقات بین قاره ای ژاپن شرکت کند که این رقابت ها سومین رویداد مهم تیم ملی والیبال در سال جاری خواهد شد. البته اگر ژاپن قهرمان شود تیم دوم آسیا مجوز حضور در این رقابت ها را به دست می آورد.
وی در پایان تاکید کرد: خولیو ولاسکو بازیکنان ایران در لیگ جهانی و بازیکنان آینده دار را به اردوی تیم های ملی الف و ب دعوت کرده است که ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقات پیش رو حتما تلفیقی از آنان خواهد بود.

 

۳۱ تیر ۱۳۹۲ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.