به میزبانی همدان ؛ملی پوشان جوان ایران اردو نشین شدند

به میزبانی همدان ؛ملی پوشان جوان ایران اردو نشین شدند
اردوی آماده سازی راکت به دستان ملی پوش جوان پسر کشورمان به میزبانی همدان آغاز شد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی  المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران ؛ اردوی تدارکاتی تیم ملی تنیس روی میز  جوانان کشور با حضور چهار پینگ پنگ باز ملی پوش و 4 بازیکن منتخب استان، به میزبانی همدان آغاز بکار کرد.
این اردو با حضور پوریا عمرانی، سروش امیری نیا، آرمان حاجی ئی و متین لطف الله نسبی بازیکنان تیم ملی جوانان  و منتخبین استان همدان علیرضا ملا رجبی، پیمان نوروزی، مهدی نوروزی و میلاد نوشادی با هدایت محسن ششیه گرها و با همراهی نادر شاملو آغاز به کار کرد.
شیشه گر ها در مصاحبه با سایت فدراسیون اعلام کرد: در این مرحله از اردو هر روز بازیکنان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن 6000 نفری انقلاب همدان تمرینات خود را در شرایط مطلوبی پیگیری می کنند.
مربی تیم ملی جوانان کشورمان در ادامه تصریح کرد: تمرینات تاکتیکی با توپ را در دستور کار قرار داده ایم و همچنین در این اردو به بدنسازی بازیکنان نیز توجه ویژه ای خواهیم داشت.
وی در پایان تاکید کرد: لازم می دانم از مسئولین پر تلاش هیئت تنیس روی میز استان همدان به جهت میزبانی مناسب و هرچه بهتر این اردو در استان خود صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

 

۳۱ تیر ۱۳۹۲ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.