نایب رئیس بانوان: بانوان ملی‌پوش به دنبال نمایشی قابل قبول در المپیک ناشنوایان و بازیهای پیوند اعضا هستند

نایب رئیس بانوان: بانوان ملی‌پوش به دنبال نمایشی قابل قبول در المپیک ناشنوایان و بازیهای پیوند اعضا هستند
آذین ساکی گفت: برای حضور مقتدرانه بانوان در المپیک ناشنوایان و بازیهای پیوند اعضا تمام توانمان را به کار گرفته ایم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ناشنوایان و پیوند اعضاء؛نایب رئیس فدراسیون اظهار کرد: بیست و دومین دوره المپیک ناشنوایان در بلغارستان و نوزدهیمن دوره بازیهای جهانی پیوند اعضا در آفریقای جنوبی برگزار می شوند که برای حضور قدرتمندانه در  این رقابتها نهایت تلاش خود را به کار بسته ایم.
وی ادامه داد: از آنجا که موفقیت در این مسابقات از اهمیت بسیاری برخوردار است فدراسیون تمامی امکانات  خود را در جهت آماده سازی تیم های ملی  در اختیار بانوان قرار داده است. این اولین حضور بانوان ایران در المپیک ناشنوایان بعد از انقلاب است که 10 نماینده در رشته های کاراته و تکواندوخواهیم داشت. در این دوره از المپیک ورزشکاران بیش از 100 کشور حضور دارند. این اعزام در حالی صورت می گیرد که تنها چند سال از تشکیل تیمهای ملی بانوان ناشنوا می گذرد.
ساکی در رابطه  با بازیهای جهانی پیوند اعضا گفت: بانوان پیوند اعضا که تاکنون در 3 دوره حضور داشته اند، نتایج چشمگیری بدست آورده اند و در این دوره  با 12 نماینده در 3 رشته تنیس روی میز، دو و میدانی و بدمینتون شرکت می کنند. امیدواریم در این دوره نیز خوش رنگ ترین مدال ها را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.
نایب رئیس فدراسیون همچنین گفت: المپیک صوفیه فرصتی است تا علاوه بر این که بانوان ناشنوا نمایش قابل قبولی داشته باشند، بتوانند به تجربیات خود اضافه کنند و از میدان بزرگی مانند المپیک درسهای گرانبهایی بیاموزند. امیدواریم ملی پوشان هر دو تیم ناشنوایان و پیوند اعضا نهایت تلاش خود را انجام دهند و عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارند.

 

۳۰ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.