برگزاری نشست کاروان اعزامی به دومین دوره بازیهای آسیایی نانجینگ 2013چین

برگزاری نشست کاروان اعزامی به دومین دوره بازیهای آسیایی نانجینگ 2013چین
نشست کاروان اعزامی به دومین دوره بازیهای آسیایی 2013 نانجینگ چین صبح امروز با حضور سرپرستان،مسئولان و نمایندگان فدراسیونهای اعزامی و با حضور افشارزاده دبیر کل کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دومین دوره بازیهای آسیایی نانجینگ 2013جوانان که از 25 مرداد ماه آغاز و 10 روز بطول می انجامد و کاروان ورزش کشورمان خود برای حضور در این رقابتها آماده می کند.
این نشست که با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فدراسیونهابرای آماده سازی نمایندگان خودبه این رقالبتها ابراز امیدواری کرد تا ورزشکاران کشورمان بتوانند نمایندگان شایسته ای در این میدان باشند.
سپس سرپرستان تیمهای اعزامی به این بازیها ،مسئولان و نمایندگان فدراسیونها به ارائه گزارشی در خصوص چگونگی نفرات اعزامی و اردوی آماده سازی آنها پرداخته و مقرر شد کاروان ورزشی کشورمان در رشته های مدال آور نماینده راهی این رقابتها کنند.
سپس در خصوص نحوه آماده سازی نفرات اعزامی به این رقابتها تصمیم بر آن شد تا تمامی تیمهای اعزامی  با حضور در آکادمی ملی المپیک زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی مورد آخرین تستهای آمادگی جسمانی قرار گرفته و مرحله به مرحله اردوی آماده سازی تیمهای اعزامی مورد بررسی قرار گیرد  تا ورزشکاران کشورمان با حداکثر آمادگی و بدون آسیب دیگی راهی نانجینگ چین گردند.
در خاتمه بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک عنوان داشت:به خوبی با برخی کمبودها و مشکلات فدراسیونها واقف بوده و کمیته ملی المپیک بالاتر از توان خود از فدراسیون ها در این باره حمایت کرد  و امیدواریم فدراسیونها بتوانند با اعزام نفرات آماده و با تجربه خود نتایج خوبی در این بازیها کسب کنند.


۲۹ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.