مسابقات تکواندو قهرمانی 2013 جهان- پائوبلا مکزیک؛سجاد مردانی صاحب گردن آویز نقره شد

مسابقات تکواندو قهرمانی 2013 جهان- پائوبلا مکزیک؛سجاد مردانی صاحب گردن آویز نقره شد
سجاد مردانی تکواندوکار شایسته وزن هشتم کشورمان با شکست در مقابل حریف گابن به نشان نقره بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در پنجمین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی 2013 جهان که با حضور 872 ورزشکار مرد و زن از 134 کشور در سالن تازه تاسیس سنتر اکس پوزیتور شهر پائوبلا مکزیک درحال پی گیری است، سجاد مردانی در وزن به اضافه 87 کیلو گرم ( وزن هشتم) پس از اینکه در دو مبارزه اول خود موفق شد در راند طلایی از سد دیمیتری شوکین از ازبکستان و فورتیر کولمبه دارنده یک طلا و دو برنز رقابتهای پان آمریکن از کانادا بگذرد، در یک چهارم نهایی به دیدار لئوناردو باسیل نفر اول اروپا در سال 2012 و دارنده مدال برنز جهان در سال 2005 از ایتالیا شتافت و موفق شد این حریف باتجربه را 14 بر 2 در هم شکسته ومدال برنزش را قطعی سازد.

سجاد در نیمه نهایی با روسبلیس دسپانیه نفر سوم المپیک لندن و قهرمان دانشجویان جهان از کوبا مبارزه کرد و با حساب توانست در راند طلایی به پیروزی رسیده و به فینال این وزن(87) کیلوگرم راه یابد.
مردانی در فینال با حساب 10 بر 2 از حریف گابنی خود شکست خورد و صاحب گردن آویز نقره شد حریف گابنی مردانی سالهاست در فرانسه زندگی کرده و از یک مطرح مطرح اسپانیایی در تمرنیات خود بهره می برد و تنها ملیت گابن را دارد ولی سالهسات در پاریس زندگی می کند.

با نشان نقره سجاد مردانی ، جمع مدالهای تیم ملی مردان تکواندو کشورمان در رقابتهای جهانی 2013 به عدد 3 رسید. در اولین روز این پیکارها هادی مستعان موفق شده بود به نشان نقره وزن دوم دست یابد و بهنام اسبقی نیز در سومین روز از مسابقات صاحب گردن آویز طلای وزن چهارم شده بود.

تیم ملی کشورمان در بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان تاکنون موفق به کسب یک نشان طلا توسط بهنام اسبقی در وزن چهارم و یک نشان نقره توسط هادی مستعان در وزن دوم شده است.
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ۰۸:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.