چهاردهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان؛سروی: رقابتهای قهرمانی جهان بسیار سنگین است

چهاردهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان؛سروی: رقابتهای قهرمانی جهان بسیار سنگین است
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت:‌مسابقات جهانی یک رقابت بسیار سنگین است اما ما برای بانوان امیدواریم و آرزوی‌مان کسب بهترین نتیجه است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو؛زهرا سروی در مورد شکست فریده رشیدی اولین نماینده تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: در بازی رشیدی با نماینده تونس یک مقدار ناداوری رخ داد. در طول مبارزه نماینده تونس مدام خود را به زمین می‌انداخت برای اینکه خطا می‌کرد اما متاسفانه داور هیچ توجهی به عملکرد او نداشت. در واقع در قانون داوری این موضوع وجود دارد که اگر یک بازیکن یک بار خود را به زمین انداخت داور می‌تواند چشم‌پوشی کند و اگر دوباره تکرار شود حتما باید خطا گرفته شود اما در این دیدار چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در ادامه افزود:‌ امروز شکرانه ایزدی باید به مصاف حریف خود برود و این ورزشکار دومین حضورش در مسابقات بین‌المللی را تجربه می‌کند که امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه خوبی برای تیم ملی کسب کند. فردا هم پریسا قربانی باید به مصاف حریفانش برود. قربانی بازیکن باهوشی است و به راحتی به کسی امتیاز نمی‌دهد. امیدواریم او نیز بتواند نتیجه درخشانی برای تیم کسب کند. در روز آخر سوسن حاجی‌پور را داریم که نسبت به دیگر نفرات تجربه بیشتری دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که برای سه نماینده باقیمانده چه پیش‌بینی می‌کنید، گفت:‌ واقعا در طول این همه سال هیچ وقت نتوانستیم پیش‌بینی کنیم چرا که کار بسیار دشواری است. به خصوص حضور در مسابقات جهانی که یک رقابت بسیار سنگینی است اما ما برای بانوان امیدواریم و آرزوی‌مان کسب بهترین نتیجه است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: به هر شکل ما در این مدت تمرینات و برنامه‌های خوبی را برای آنها مهیا کرده بودیم و همه آنها طبق تمریناتی که مربیان برای‌شان در نظر گرفته بودند، عمل کردند. امیدوارم مزد زحمات‌شان را طی چند روز آینده به دست آورند.

۲۶ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.