سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان پیوند اعضا: مدال های خوش رنگ بازیهای جهانی از آن بدمینتون بازان ایران است

سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان پیوند اعضا: مدال های خوش رنگ بازیهای جهانی از آن بدمینتون بازان ایران است
بدمینتون بازان پیوند اعضا تاکنون هشت مرحله اردوی آمادگی برای حضور در نوزدهمین بازیهای جهانی 2013 پیوند اعضا را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ناشنوایان سر مربی تیم ملی بدمینتون ناشنوایان گفت: وضعیت اردوها با گذشت زمان بسیار بهتر شد و نفرات منتخب در اردوهای نهایی حضور داشتند که این امر باعث شد اردوهای بعدی با کیفیت بهتری برگزار شوند. در مجموع این اردوها رضایت بخش و مناسب بوده است.
زمانیان ادامه داد: بدمینتون بازان پیوند اعضا تا کنون تنها یکبار در مسابقات جهانی 2011 سوئد حضور داشته اند و این دومین حضوراین ورزشکاران  است.
وی همچنین گفت: از چهار ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی آفریقای جنوبی سه ورزشکار داریم که در دوره قبل حضور داشته اند. مریم مولایی در مسابقات جهانی سوئد موفق به کسب مدال طلا شد و مریم رحمانی مدال برنز را بدست آورد. همچنین  در بخش دوبل نیز این دو ورزشکار مدال طلا را بدست آوردند. هایده اسلامی نیز با هم تیمی اش در بخش دوبل مدال برنز را بدست آورد.
زمانیان افزود: سطح آمادگی جسمانی و تکنیکی بازیکنان خوب است و با توجه به مدال آوری بانوان پیوند اعضا در دوره قبل پیش بینی می کنم که مدال های خوش رنگی بدست آوریم ولی باید به این نکته توجه داشت که کلیه کشورها با تمام توان و نیروی خود در این مسابقات حاضر می شوند و هر اتفاقی در ورزش امکان پذیر است.
سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان پیوند اعضا در پایان اظها کرد: ورزشکاران تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا اردو های خوبی برای شرکت در بازیهای جهانی پشت سر گذاشته اند و جا دارد همین جا از تمامی مسوولین فدراسیون تشکر کنم که امکانات لازم را فراهم کردند تا این اردوها با کیفیت خوبی برگزار شود. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بعد از مسابقات جهانی 2013  نیز همچنان این ورزشکاران مورد حمایت مسوولین قرار گیرند.

 

۲۶ تیر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.