حسین اوجاقی: وورلد گیمز محک مناسبی برای جهانی مالزی خواهد بود

حسین اوجاقی: وورلد گیمز محک مناسبی برای جهانی مالزی خواهد بود
رقابتهای وورلد گیمز کلمبیا محک و ارزیابی مناسبی برای مسابقات جهانی مالزی خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فدراسیون ووشو، حسین اوجاقی با بیان این مطلب افزود: از آنجا که در مسابقات وورلدگیمز نفرات مدال آور و قهرمانان جهان حضور دارند و با توجه به گرفتن سهمیه گام به این رقابتها گذاشته اند لذا عیار این بازیها بسیا بالا است و در واقع دوئل قهرمانان به شمار می آید.
وی در خصوص تمرینات و سطح آمادگی ملی پوشان گفت: ما 3 مرحله اردو برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم که در مرحله نخست بیشتر روی مسائل تکنیکی و بدنسازی کار کردیم،در مرحله دوم که در حال پشت سر گذاشتن آن هستیم کارهای تخصصی و مشابه سازی مبارزه را مرور می کنیم و در اردوی سوم که 8 روزه خواهد بود بازسازی بدن و گرفتن انرژی و رساندن به اوج آمادگی ووشوکاران را در دستور کار خواهیم داشت.
اوجاقی اذعان داشت:بچه ها شرایط خوب و آمادگی مناسبی دارند فقط حمیدرضا قلی پور آسیب دیدگی جزیی دارد که در حال بهبودی است،فرشاد عربی هم بعد از عمل جراحی زانو تمرینات خوبی داشته و الان به مرز آمادگی نسبی رسیده و مشکلی برای حضور در کلمبیا ندارد.
سرمربی تیم ملی ووشو در خصوص شناخت از حریفان گفت: با توجه به اینکه حریفان ووشوکاران ما همگی در رقابتهای جهانی ترکیه حضور داشته اند از همه آنها شناخت داریم و نحوه رویاریی با تک تک آنها را تمرین کرده ایم و امیدوارم که بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم .

۲۴ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.