فریدخمامی:تیم ملی نوجوانان آماده پذیرش مدعیان است،راه سختی داریم

فریدخمامی:تیم ملی نوجوانان آماده پذیرش مدعیان است،راه سختی داریم
سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران با تاکید براینکه این تیم مسیر سختی برای رسیدن به موفقیت دارد، گفت: این تیم آماده پذیرش مدعیان است و درب تیم ملی به روی کومیته کاها بسته نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به  نقل  از سایت فدراسیون کاراته؛ مازیار فرید خمامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که حکم سرمربیگری ام در روز نخست این ماه پربرکت صادر شد و تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا با بهترین انتخاب ها و رعایت کردن عدالت کامل، بازیکنان شایسته را انتخاب کنم تا با یاری خداوند و تلاش کادر فنی و کاراته کاها به نتایج خوبی دست یابیم.

وی افزود: 16 هفته تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان باقی مانده که بزودی برنامه ریزی نهایی انجام خواهد شد و درنظر داریم 5 هفته ابتدایی را به آماده سازی عمومی و مسایل پایه ای اختصاص داده و تیم را به شرایط آمادگی نسبی رسانده و سپس مراحل آماده سازی تخصصی را پیگیری کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران یادآور شد: پیش از آغاز اردوی بعدی که به زودی زمان آن را اعلام می کنیم، فراخوانی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم خواهیم داشت تا نگاه مجددی به سرمایه های کاراته کشور در این وزن داشته باشیم.

فرید خمامی گفت: اگر نفرات شایسته ای در این وزن باشند وارد تمرینات تیم ملی می شوند و درغیر اینصورت براساس همین سرمایه های فعلی برنامه ریزی کرده و روند آماده سازی آنان را دنبال می کنیم.

وی با قدردانی از مربیانی که سالهای گذشته در این رده سنی فعالیت کرده اند گفت: باید از مربی کاربلدی چون علیرضا کتیرایی تشکر کنم که در تیم نوجوانان فعالیت خوبی داشت و دوست دارم که از تجربیات گرانبهای وی بهره ببریم.

فرید خمامی گفت: فاصله زمانی مناسبی تا مسابقات جهانی داریم و حضور نفرات در اردو و تمرین زیر نظر مربیان باعث خواهد شد تا سرمایه های کاراته کشور در آمادگی بوده و آینده تیم های رده های سنی بالاتر را بسازند.

وی درخصوص انتظار مسولان فدراسیون از موفقیت تیم نوجوانان در مسابقات جهانی و آسیایی گفت: تا آنجایی که می دانم در سال های اخیر نتایج خوبی در این رده سنی کسب نشده است چراکه کاراته کاها در این سن، تازه شکل گرفته وباید با حضور در مسابقات بین المللی، آبدیده شوند. ما هم نیاز داریم با حضور در تورنمنت ها تیم را به بهترین شکل آماده کنیم تا کومیته کارها نگران حضور در تاتامی جهانی و آسیایی نباشند.

 

۲۲ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.