مسابقه‌های جهانی دوومیدانی نوجوانان؛مشتاق رکورد 400 متر بامانع ایران در رده نوجوانان را شکست

مسابقه‌های جهانی دوومیدانی نوجوانان؛مشتاق رکورد 400 متر بامانع ایران در رده نوجوانان را شکست
نوجوانان دوومیدانی کار ایران در حالی به کار خود در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در اوکراین پایان دادند که محمد رضا مشتاق توانست رکورد 400 متر مانع ایران در بخش نوجوانان را جابجا کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون دوومیدانی، مسابقه‌های دوومیدانی قهرمانی جهان در رده نوجوانان از 19 تا 24 تیرماه در دونتسک اوکراین برگزار می‌شود که ایران با دو نماینده در رشته‌های پرتاب وزنه و 400 متر بامانع در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
در ماده پرتاب وزنه این رقابت‌ها در دو گروه برگزار شد که شاهین جعفری نماینده ایران در گروه دوم با پرتاب 18 متر و 61 سانتی‌متر در رده هفتم ایستاد و نتوانست به مرحله بعد صعود کند.
دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها محمدرضا مشتاق بود که در ماده 400 متر با مانع در مرحله گروهی توانست در گروه خود با زمان 54 ثانیه و 13 صدم ثانیه عنوان سومی را به دست آورد. در این مرحله 49 دونده در هفت گروه به رقابت پرداخته بودند که مشتاق بهترین رکورد شخصی خود را در این رقابت‌ها به ثبت رساند و توانست به مرحله بعدی صعود کند.
در مرحله نیمه نهایی دوندگان در سه گروه هشت نفره  به رقابت پرداختند که مشتاق با ثبت زمان 52 ثانیه و 88 صدم ثانیه در گروه دوم به رتبه ششمی اکتفا کرد اما رکورد ایران را در رده نوجوانان که با زمان 54 ثانیه و 78 صدم ثانیه در اختیار آرمان شهسواری بود ارتقاء داد.

 

۲۲ تیر ۱۳۹۲ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.