شکست سه بر صفر آلمان در برابر ملی پوشان ایران

شکست سه بر صفر آلمان در برابر ملی پوشان ایران
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در برابر آلمان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال سه بر صفر به پیروزی رسید تا اقتدار خود را در این رشته ورزشی به رخ بلندقامتان آلمانی بکشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، دو تیم ایران و آلمان در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 در سالن 12 هزارنفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
خولیو ولاسکو در سه ست این بازی از ترکیب رحمان داوودی ، فرهاد ظریف، علیرضا مباشری، محمد موسوی ، عادل غلامی، سعید معروف و امیر غفور استفاده کرد. در ست دوم نیز مهدی مهدوی و شهرام محمودی به بازی آمدند.
ملی پوشان ایران در این بازی در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار شوند.
تیم ملی والیبال ایران با کسب 3 امیتاز این دیدار، 15 امتیازه شد و در مکان چهارم جدول گروه دوم لیگ جهانی قرار گرفت و آلمان به رتبه پنجم آمد.
"لو ون شن" از چین به عنوان داو اول و "توفیق بودایا" از تونس به عنوان داور دوم قضاوت بازی نخست ایران و آلمان را بر عهده داشتند و کوئین تانا از کشور اسپاینا نیز به عنوان ناظر فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.
دکتر محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری و دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان از جمله مهمانان ویژه بازی نخست ایران و آلمان بودند.
همچنین "ویلفرد لم که" مشاور ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد نیز یکی دیگر از تماشاگران این بازی بود.
تیم ملی والیبال ایران فردا شنبه در آحرین بازی خود در لیگ جهانی سال 2013 از ساعت 21 میزبان آلمان خواهد بود.

۲۲ تیر ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.