دیدار دبیرکل کمیته ملی المپیک و ملی پوشان تکواندو پیش از سفر به مکزیک؛افشارزاده: تکواندو و قهرمانانش همیشه بی ادعا و افتخارآفرین هستند

دیدار دبیرکل کمیته ملی المپیک و ملی پوشان تکواندو پیش از سفر به مکزیک؛افشارزاده: تکواندو و قهرمانانش همیشه بی ادعا و افتخارآفرین هستند
دبیر کل کمیته ملی المپیک پیش از اعزام تیم ملی تکواندو به بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان از ملی پوشان تکواندو به عنوان قهرمانان بی ادعایی یاد کرد که همواره در میادین قاره ای ، جهانی و المپیک باعث سرافرازی ورزش ایران اسلامی می شوند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در دیدار اعضای تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابتهای جهانی، ضمن بیان مطلب فوق افزود: شاید این تیم کم تجربه ترین و یکی از جوانترین تیم هایی باشد که به مسابقات جهانی اعزام می شود اما قطعاً مبارزان هوشمند و با غیرتش آنقدر انگیزه دارند که ضمن اراده تمام توان فنی خود در رویارویی با حریفان، راه بزرگان تکواندو را دنبال کنند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: اینکه 100 در صد ترکیب تیم فعلی با تیمی که دو سال قبل در کره جنوبی 2011 قهرمان جهان شد تفاوت دارد، حکایت از پتانسیل بالای تکواندو ایران دارد. انتظار ما از این تیم ارائه بهترین مبارزات و تبلور توانایی های فنی است .

افشارزاده در خاتمه ابراز امیدواری کرد تکواندو ایران در مسابقات جهانی مکزیک به آنچه که شایستگی اش دارد، برسد.

در این دیدار، سید محمد پولادگر، غلامحسن ذوالقدر، رییس و دبیر فدراسیون و خلیلی و پورباقری، اعضای هیئت رییسه این فدراسیون نیز حضور داشتند. 
 

 

۲۱ تیر ۱۳۹۲ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.