برای حضور در رقابت های جهانی ،ملی پوشان تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین عازم فرانسه می شوند

برای حضور در رقابت های جهانی ،ملی پوشان تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین عازم فرانسه می شوند
کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به رقابت های جهانی دوو میدانی فرانسه روز دوشنبه 24 تیر ماه تهران را به مقصد محل برگزاری این مسابقات ترک می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین ،آقای علی اصغر هادی زاده، سرپرست انجمن دو ومیدانی با اعلام این خبر گفت : 9 ملی پوش از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلوین و 2 ملی پوش از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان، برای شرکت در این رقابت ها اعزام می شوند که روز شنبه وارد تهران شده و روز یکشنبه صبح و بعدازظهر آخرین تمرینات خود را انجام خواهند داد.

وی افزود:کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران بامداد روز دوشنبه ، 24 تیر ماه تهران را ترک خواهد کرد و 8 مرداد ماه نیز به میهن بازمی گردد.

آقای هادی زاده اسامی ملی پوشان اعزامی را به این شرح اعلام کرد:  محسن کائدی(لرستان) عبدالرضا جوکار، علی امیدی(خوزستان)،  محمد خالوندی(کرمانشاه)،  رسول میرشکاری (فارس)،  جلال خاکزادیه (آذربایجان شرقی) علی محمدیاری(تهران)،  پیمان نصیری(کرمان) ، جلیل باقری (اردبیل) و آقایان عرفان حسینی و سجاد نیک پرست از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان.

سرپرست انجمن دو ومیدانی خاطر نشان کرد : این مسابقات پس از رقابت های پارالمپیک ، بزرگ ترین و مهم ترین رویداد رشته دو ومیدانی افراد دارای معلولیت در جهان به شمار می رود و از این رو شرکت کنندگان زیادی در آن حضور دارند، نمایندگان کشورمان نیز با 90 درصد آمادگی به این مسابقات اعزام می شوند و امید داریم که با دست پر به میهن باز گردند.

 وی افزود : ملی پوشان کشورمان در مواد پرتابی به مصاف حریفان خواهند رفت و یک نفر نیز در ماده دو به میدان می روند .

 

سرپرستی کاروان اعزامی کشورمان را آقای مجتبی قربان حسنی بر عهده دارد و آقایان علی اصغر هادی زاده ( مسئول فنی) ، بهمن رضایی ( مدیر تیم ملی ) ،  مصطفی بهرامی و حمید مزار زهی ( مربیان تیم ملی ) نیز ورزشکاران را همراهی می کنند.

 

۱۹ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.