سرمربی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا : امیدوارم در مسابقات جهانی مدال های خوش رنگی از آن ایران شود

سرمربی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا : امیدوارم در مسابقات جهانی مدال های خوش رنگی از آن ایران شود
ابوالفضل مهاجر بختیاری گفت : با توجه به توانایی که ورزشکاران تیم ایران دارند، تلاش می کنیم بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی پیوند اعضا کسب کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛سرمربی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا اظهار کرد: تا کنون هفت مرحله اردوی آمادگی برای بدمینتون بازان پیوند اعضا برگزار شده است که اولین مرحله این اردوها در بهمن ماه سال 91 بوده است و آخرین مرحله اردو پیش از اعزام ورزشکاران به نوزدهمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا هم اکنون در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: با توجه به شناسایی بازیکنان در مراحل اولیه و شناخت از سطح فنی ورزشکاران،  برنامه های ارائه شده و برگزاری این اردوها رضایت بخش است.
مهاجر بختیاری همچنین گفت: بدمینتون بازان پیوند اعضا تاکنون در بیش از چهار دوره از مسابقات جهانی حضور داشته اند که علی نجفی  در مسابقات جهانی 2007 تایلند مقام دوم یکنفره را از آن خود کرد و در مسابقات دوبل علی نجفی و بهروز سلیمی موفق به کسب مدال برنز شدند. همچنین در مسابقات جهانی 2011 سوئد در بخش دوبل علی نجفی و بهروز سلیمی مقام سوم را از آن خود کردند.
سرمربی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا در خصوص پیش بینی کسب مدال در مسابقات جهانی 2013 آفریقای جنوبی گفت: پیش بینی مدال آوری صد در صد درست نیست، ولی با توجه به سابقه ملی پوشان، امیدوار به کسب  مدال‌های خوش رنگی هستیم.
مهاجر بختیاری در پایان اظهار کرد: از مسوولین فدراسیون درخواست دارم تا در سالهای آینده برگزاری مسابقات کشوری بدمینتون پیوند اعضا  را در تقویم ورزشی قرار دهند تا ورزشکاران جدید شناسایی شوند و از طریق هیات های بدمینتون سراسر کشور حمایت شوند.

۱۸ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.