جریان رقابتهای جهانی فرانسه –ووینام 2013؛یک طلا ،دو نقره ویک برنز برای ایران در روز دوم

جریان رقابتهای جهانی فرانسه –ووینام 2013؛یک طلا ،دو نقره ویک برنز برای ایران در روز دوم
روز دوم از رقابتهای جهانی ووینام در حالی سپری شد که3 ملی پوشان فدراسیون ورزشهای رزمی برای کسب مرغوبیت مدال ودیگران قهرمانان برای کسب افتخار به میدان رفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای رزمی ،در روز دوم از این رقابتها میثم عباسی نماینده وزن 57- کیلو کشورمان توانست با اقتدار از سد حریف رومانی گذشته و در بازی فینال در مقابل حریفی از کشور پایه گذار ووینام ، ویتنام به پیروزی دست یافته و اولین گردن آویز طلای  ورلد گیمز 2013 را برای کشورمان کسب کند.
در ادامه این رقابتها فاطمه یاوری در وزن -54 کیلوگرم که در روز نخست به فینال راه یافته بود، در بخش مبارزه زنان نتوانست بر حریف ویتنامی خود غلبه کند و با اختلاف اندک بازی را و اگذار کرد تا صاحب گردن آویز نقره شود.
 رقیه سلطانی در وزن -51 کیلوگرم دیگر نماینده کشورمان در این دوره از رقابتها که در روز اول جواز حضور در بازی فینال را کسب کرده بود در مقابل حرفی قدر از کشور پایه گذار ووینام ، ویتنام از کسب مدال طلا بازماند و به مدال نقره وزنش بسنده کرد.
در بخش فرم زنان این زینب یوسفی نماینده کشورمان بود که در بین 12 شرکت کننده توانست به عنوان سومی دست یابدو مدال برنز در بخش فرم بانوان راکسب کند.
در ادامه رقابتها امروز مصطفی حسوند نمانیاه 67- به مصاف حریفی از ایتالیا ، جواد محمد صادق 72- به مصاف حریفی از بندگلادش خواهد رفت و نمیا مجیدی82-، اکران فر 90+ و اکبر کریمی  کاپیتان تیم ملی کشورمان فردا به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

 

۱۵ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.