چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن – اینچئون؛ اولین نقره‌ای ایران:‌ اشتباه کردم و طلا از دستم رفت

چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن – اینچئون؛ اولین نقره‌ای ایران:‌ اشتباه کردم و طلا از دستم رفت
نایب قهرمان رقابتهای اسنوکر بازیهای داخل سالن آسیا، اشتباهات خود را عامل از دست دادن مدال طلا دانست.

امیر سرخوش در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: در دیدار فینال دو اشتباه داشتم. اول بازی را خوب شروع کردم ولی اشتباه‌هایم من را عقب انداخت، بعد توانستم نتیجه را 3 بر 3 مساوی کنم، حریف چینی هم در شرایط بسیار خوبی بود و دیگر به من موقعیت نداد که بتوانم او را ببرم.

 

نایب قهرمان رقابتهای اسنوکر بازیهای داخل سالن آسیا با بیان این که بسیار خوشحالم اولین مدال نقره کاروان را به دست آورد، ادامه داد: دوست داشتم اولین طلایی باشم، همه تلاشم را کردم اما قسمت نشد. همیشه در فینال بدشانس هستم، حریف چینی جزو حرفه‌ای‌ها ست و در انگلستان بازی می‌کند.

 

وی افزود: خوشبختانه بازی را پایاپی جلو بردم و می‌توانستم در این دیدار برنده باشم اما دو اشتباه باعث شد قهرمانی را با نایب قهرمانی عوض کنم. از این نایب قهرمانی درس گرفتم که از این پس بیشتر تمرین کنم تا کار به اینجا نکشد. البته سطح مسابقه‌ها هم خیلی بالا بود و همین حریف چینی‌ام نفر پنجم جهان به حساب می‌آید.

 

سرخوش با بیان اینکه در مسابقه‌های بعدی از این تجربه استفاده می‌کنم تا طلا بگیرم اضافه کرد: تخصص من در ماده شش توپ است، در بیلیارد انگلیسی هم حضور دارم اما این رشته رشته اصلی‌ام نیست.

دارنده اولین نشان نقره ایران در بازیهای داخل سالن آسیا گفت: یک ماه در اردو بودم و تلاش کردم، در این مسابقه یک حریف سخت داشتم که در جمع 16 بازیکن برتر او را شکست دادم و با نتیجه 5 بر 4 برنده شدم و بعد از آن هم راه هموارتری برای صعود به فینال داشتم

۱۰ تیر ۱۳۹۲ ۱۶:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.