چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی؛ملی پوش موی تای: سطح فنی رقابتهای آسیایی موی تای کمتر از جهانی نیست

چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی؛ملی پوش موی تای: سطح فنی رقابتهای آسیایی موی تای کمتر از جهانی نیست
موی تای رشته رزمی آسیایی است به همین دلیل اکثر کشورهای شرق آسیا در این رشته سرمایه گذاری کرده و می شود گفت سطح رقابتهای آسیایی کمتر از جهانی نیست.

مسعود مینایی ملی پوش وزن 67 کیلو گرم کشورمان ضمن بیان این مطلب به خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی گفت:من در دو بازی اول برابردو نماینده از کشورهای مالزی و فیلیپین قرار گرفتم که کارم بسیار سخت بود بخصوص برابر حریف فیلیپینی که با دستهای بلند خود سعی داشت تمرکز مرا بهم بزند ولی چون در رقابتهای جهانی سال قبل با ناداوری بازنده شده بودم و برنز گرفتم دیگر نمی خواستم این اتفافق اینبار هم تکرار شود و کار را به داوران بسپارم.
وی ادامه داد:فکر نمی کردم سطح رقابتهای آسیایی داخل سالن بالا باشد به همین دلیل در هر مسابه با تمام وجود مبارزه می کردم تا اگر به حریف چغری خوردم قافیه را نبازم به همین دلیل با تمام وجود بازی کردم تا حریف کم بیاورد و در دلش ترس ایجاد شود.
مینایی در خاتمه ابراز داشت:به شخصه معتقدم هر سه نمانیده مردان ایران در این بازیها شایستگی کسب مدال طلا را دارند ولی باید ببینیم شرایط مسابقه و داوری به چه نحوی است البته حریف تایلندی علمدار نظام خیلی قوی است ولی نماینده ما می تواند با شکست دادن وی در فینال یکی از طلایی های کاروان باشد.

۱۰ تیر ۱۳۹۲ ۰۵:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.