آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین پیش از اعزام به مسابقات آسیایی

به منظور حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی2009 توکیو، آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز جوانان جانباز و معلول از 11 تا 14 شهریور ماه جاری در مجموعه ورزشی حجاب برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مهدی آرمندنیا مسوول انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان با بیان این مطلب افزود: قصد داریم تا در این اردو با چند تیم داخلی متشکل از ورزشکاران غیرمعلول از جمله هیات تنیس روی میز جوانان تهران، باشگاه فرهنگی ورزشی شهید چمران و پیام تهران دیدارهای دوستانه ای را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: .برگزاری این مسابقات تدارکاتی جوانان معلول را در مقابل حریفان قویتر قرار میدهدو در نهایت باعث آ مادگی بیشتر آنان خواهد شد.
وی بااشا ره به اینکه محمد مهدی بهری و حسین گل میرزایی دراین رقابتهاحضور خواهند داشت اظهار کرد: پس از اتمام این اردو تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشورمان 15 شهریور ماه به مسابقات جوانان آسیایی که به میزبانی ژاپن برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
شایان ذکر است:دومین دوره مسابقات پارالمپیک آسیایی معلولین ویژه جوانان زیر 19 سال از 18 تا 25 شهریور ماه سال جاری با حضور 917 ورزشکار معلول از 33 کشور آسیایی در شهر توکیو مرکز ژاپن برگزار خواهد شد.
ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در پنج رشته ورزشی شامل تنیس روی میز، شنا، بوچیا، دوومیدانی گلبال در این رقابتها شرکت می کنند.

 

۱۱ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.