مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی برگزار شد

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی برگزار شد
در این مراسم کاروان ورزشی کشورمان با حضور بهرام افشار زاده دبیر کل و پرچمداری وحید شفیعی فوتسالیست کشورمان وجمعی از مسئولین و مربیان ورزشکاران کشورمان به رژه پرداختند.

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی از ساعت 18:30 به وقت محلی در سالن سرپوشیده سامسان با حضور شیخ احمد الفهد الصباح رییس شورای المپیک آسیا، مقامات OCA ، شهردار اینچئون، روسای کمیته‌های ملی المپیک کشورهای مختلف، روسا و دبیران کل کمیته‌های المپیک کشورهای مختلف،‌روسای فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران و شهروندان اینچئونی برگزار شد که محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و جمعی از مسئولین و روسای فدراسیونها در جایگاه ویژه حضور داشتند.

برنامه‌هایی چون حرکات نمایشی، رژه تیم‌ها، سخنرانی مقامات از جمله برنامه‌هایی بود که توسط کره‌ای‌ها اجرا شد.
پس از پایان مراسم رژه کیم یو سونگ رییس ستاد برگزاری بازی‌ها ضمن خیر مقدم به شیخ احمد و مسئولان، ورزشکاران،‌داوران، مربیان و رسانه‌ها، ابراز امیدواری کرد که همگی اقامت خوبی در کره داشته باشند.
وی در سخنانش تاکید کرد که میزبانی این دوره از بازی‌های داخل سالن می‌تواند در آستانه بازی‌های بزرگ آسیایی در سال 2014 نقاط ضعف و قوت اینچئون را به مسئولان گوشزد کند.
پس از آن هم شیخ احمد الفهد الصباح پشت تریبون رفت و ابتدا از تماشاگران حاضر خواست که به افتخار تلاش رییس کمیته برگزاری بازی‌ها او را تشویق کنند که حاضران همگی در پاسخ به درخواست رییس OCA به شدت وی را مورد تشویق قرار دادند.
رییس شورای المپیک آسیا اضافه کرد: امیدوارم از این بازی و از کنار هم بودن لذت ببریم و لحظه‌های خوبی از دور هم بودن و مدال‌آوری تجربه کنیم. امیدوارم مدال بگیرید ولی اگر نتوانستید، از بودن در اینچئون خوشحال باشید.
ستاد برگزاری بازی‌های 2014 امکانات میزبانی این رویداد بزرگ را در این مسابقه‌ها تست می‌کند. هر کدام از شما باید دست به دست هم بدهید تا شاهد بازی‌های خوبی باشیم.
در مرحله بعد هم پرچم شورای المپیک آسیا در سالن برگزاری مراسم افتتاحیه چرخانده شد و در کنار پرچم کره به اهتزاز درآمد.
در خاتمه نیز مراسم حمل مشعل از زمانی که از ویتنام تحویل گرفته شده تا وقتی که به اینچئون برسد در قالب کلیپی به نمایش درآمد و بلافاصله پس از آن مشعل این دوره از بازی‌ها توسط  قهرمانان و پیشکسوتان بنام کره وارد سالن شد و در شرایطی که نورپردازی بسیار زیبایی در سالن افتتاحیه صورت گرفته بود به وسیله یکی از ورزشکاران زن کره مشعل به جایگاه ویژه خود در طبقه دوم این سالن برده شد.
با توجه به اینکه مسابقه‌ها با عنوان داخل سالن برگزار می‌شود افتتاحیه این مراسم نیز در سالن سرپوشیده انجام گرفت و نمایندگانی از کشور ترکمنستان میزبان پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی پس از پایان مراسم کره‌ای‌ها به اجرای برنامه‌های نمایشی پرداختند.
حضور خانواده ها در سالن مراسم افتتاحیه در کنار کودکان خود بسیار قابل توجه بود.

 

۹ تیر ۱۳۹۲ ۰۵:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.