چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن اینچئون ؛مظفر: ویتنام و تایلند حریف سرسخت ایران هستند

چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن اینچئون ؛مظفر: ویتنام و تایلند حریف سرسخت ایران هستند
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از پیروزی تیمش مقابل مالزی گفت: بازیکنان در مجموع عمکلرد خوبی داشتند اما باید این پیروزی را فراموش و تمام فکر خود را روی دو بازی سخت پیش رو متمرکز کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی گفت: در نیمه اول بازی خوبی را ملی پوشان انجام دادند. خیلی ناراضی نیستم .مالزی تمام توان خود را در نمیه نخست گذاشت و بسیار دفاعی باز کرد. با تغییر تاکتیک در نیمه دوم توانستیم دروازه حریف را بارها باز کرده و پیروز شویم.اما نکته ای که بسیار جالب بود، این است که مالزی نسبت به 8 ماه پیش که در جام جهانی پرتغال حضور داشت، بسیار تغییر کرده بود و عالی بازی می کرد. معتقدم بازی اول همیشه برای هر تیمی عجیب و کمی سخت است اما برای تیم ما دو بازی پیش رو بسیار سخت خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: بازی ویتنام و تایلند را به همراه میترا چین سری-مربی تیم ملی و خسوس کاندلاس-سرمربی تیم آقایان آنالیز کرده و متوجه شدیم که دو تیم بسیار سرسخت، سرعتی، تکنیکی و منسجم را باید از پیش رو برداریم. بازی ویتنام وتایلند  بسیار جذاب و پایاپای بود و معتقدم تایلند بر اثر تجربه بیشتر توانست پیروز میدان شود.  ایران در گروه بسیار سختی قرار دارد و فکر می کنم دو تیم ویتنام و تایلند فراتر از حدی که ما فکر می کردیم هستند.

سرمربی تیم ملی در خصوص اسکان تیم و شرایط بازیکنان گفت: امکانات تیم چندان مطلوب نیست  و در خوابگاههای دانشجویی اسکان داریم. اما شرایط برای همه یکسان است و ما نیز در کنار دیگر تیم ها در این خوابگاهها حضور داریم. در مورد بازیکنان نیز به جز یکی دو مورد کوچک، مشکل خاصی وجود ندارد و امیدوارم فردا در بازی سختی که پیش روی خود برابر تایلند داریم بتوانیم از تمام بازیکنان خود استفاده کنیم.

 

۵ تیر ۱۳۹۲ ۱۶:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.