چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن – اینچئون؛تیمهای بولینگ و بیلیارد و موی تای هم وارد دهکده بازیها شدند

چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن – اینچئون؛تیمهای بولینگ و بیلیارد و موی تای هم وارد دهکده بازیها شدند
تیمهای بولینگ و بیلیارد و موی تای هم به جمع اعضای کاروان ورزشی کشورمان در دهکده چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن پیوستند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بعد از حضور تیمهای ملی فوتسال بانوان و آقایان، کبدی بانوان و آقایان، ورزشهای الکترونیکی و شنا، تیمهای ملی بولینگ و بیلیارد و موی تای نیز به جمع اعضای کاروان ورزشی کشورمان در دهکده چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن واقع در شهر اینچئون کره جنوبی پیوستند.
تیمهای شطرنج و کوراش آخرین تیمهای کاروان اعزامی کشورمان هستند که به ترتیب فردا و پس فردا به جمع اعضای کاروان ملحق خواهند شد.این رقابتها از روز پنج شنبه و با برپایی مرایم افتتاحیه بازیها رسما آغاز بکار خواهد کرد.
بهرام افشارزاده سرپرست کاروان اعزامی و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص وضعیت کاروان اعزامی گفت: خوشبختانه اعضای کاروان بدون مشکل به دهکده مسابقات وارد شدند و در اولین فرصت اسکان یافتند.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی های بعمل آمده و نشستهایی که با سرپرستان و مربیان تیمهای اعزامی داشتیم تمرینات ملی پوشان کشورمان بصورت منظم در حال برگزاری است تا انشاله با تمام توان به مصاف حریفان خود بروند.
افشارزاده یادآور شد: میزبان پیش بینی تمام امکانات و شرایط لازم را کرده و پیش بینی می شود در فاصله 1 سال مانده به بازیهای آسیایی بتواند با برپایی مسابقات داخل سالن میزبانی خود را محکی جدی بزند.
وی در پایان گفت: امیدوارم تمامی ملی پوشان کاروان کشورمان بدون آسیب دیدگی و مشکل به مصاف حریفان خود بروند و بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در اینچئون به اهتزاز درآورند.
۵ تیر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.