جهت حضور در چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن اینچون کره؛شناگران کشورمان دوشنبه راهی مسابقات داخل سالن کره خواهند شد

جهت حضور در چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن اینچون کره؛شناگران کشورمان دوشنبه راهی مسابقات داخل سالن کره خواهند شد
6 شناگر منتخب کشورمان به منظور حضور در مسابقات آسیایی داخل سالن کره جنوبی دوشنبه شب راهی این کشور خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو 6 شناگر منتخب که در انتخابی تیم ملی به منظور حضور در بازی های آسیایی داخل سالن اینچون کره که 8 لغایت 12 تیرماه برگزار می شود شرکت کرده بودند دوشنبه راهی این کشور خواهند شد. تیم ملی شنای کشورمان متشکل از محمد بیداریان، افشین عسگری، جمال چاووشی فر، امیرمحمد شجاعی فر، آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی به همراه محسن سمیع زاده مدیر فنی و فرشاد کرمی مربی تیم در این مسابقات حاضر خواهند شد.
محسن سمیع زاده مدیر فنی تیم ملی شنا هدف از حضور در این مسابقات را رسیدن به فینال مطرح کرد و با اشاره به اردوی دوماه و نیم تیم ملی شرایط و آمادگی شناگران را با توجه به زمان این اردو مناسب اعلام کرد و همچنین حضور قدرتمند کشور های صاحب نامی مانند ژاپن، چین و کره در این مسابقات را برای شناگران کشورمان کاری دشوار دانست.
وی در ادامه تصریح کرد: این مسابقات مرحله اول آماده سازی شنای کشور برای کسب ورودی مسابقات المپیک 2016 برزیل خواهد بود که پس از این مسابقات مرحله دوم تمرینات و اردوی آماده سازی به منظور حضور در بازی های آسیایی2014 اینچون کره آغاز خواهد شد.
شناگران اعزامی کشورمان با توجه به برگه ارنج تیم ملی و امتیازات فنی ( فینا پوینت) مسابقات برگزار شده از مرداد ماه سال گذشته تا مسابقات انتخابی تیم ملی که یکشنبه 8 اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد انتخاب شده اند.
۱ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.