با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ؛تیم والیبال امید تست آمادگی جسمانی داد

با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ؛تیم والیبال امید تست آمادگی جسمانی داد
والیبالیست ها جهت آماده سازی مسابقات جهانی تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، والیبالیست های زیر 23 سال کشورمان دومین مرحله اردوی آماده سازی خود را جهت اعزام به رقابت های جهانی برزیل را هفتم خرداد ماه در مجموعه ورزشی آزادی آغاز کردند تا خود را پیش از این رقابت ها از هر لحاظ آماده کنند.
رضا ابراهیمی مربی این تیم در خصوص آماده سازی ملی پوشان گفت: این تیم تقریبا همان تیم جوانانی است که در مسابقات جهانی جوانان شرکت کردند و ما در صدد حفظ آمادگی بدنی و تکنیکی شان بعد از مسابقات باشگاهی هستیم.
وی از برنامه های تدوین شده در طول اردوها چنین گفت: یکی از اهداف کادر فنی بحث اطلاعات تکنیک ها و تاکتیک های نوین از تیم های جوانان تا به بزرگسالان به جهت برقرار کردن ارتباط نزدیک بین این دو سطح می باشد.
ابراهیمی که خود مقطعی دستیار ولاسکو بوده است از آشنایی به برنامه های تمرینی وی اشاره کرد و افزود: با توجه به شناختی که از برنامه های تمرینی او داریم یک سری فایل های منظم را طراحی کرده ایم ضمن اینکه ما زمان مناسبی تا مسابقات داریم می خواهیم یک سری تغییرات را در برنامه ها و تمریناتمان ایجاد کنیم تا بچه زمانی که به اردوی بزرگسالان دعوت شدند دیگر مشکلات تکتیکی و تاکتیکی و از این قبیل نداشته باشند و این به مربی بزرگسالان کمک می کند تا دیگر وقت خود را صرف نکات آموزشی نکند.
وی درباره لیست تیم ملی هم اشاره ای داشت و گفت: با توجه به اینکه سه چهار نفر از بازیکنانمان در تیم بزرگسالان تمرین می کنند، تلاش خودمان را می کنیم  تااگر بتوانیم آن ها را به خدمت بگیریم. البته تعدای از این بچه ها که در اردو به سر می برند از لیست مان خارج می شوند.
والیبالیست ها امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند تا از آخرین وضعیت جسمانی خود با خبر شوند.
لازم به ذکر است ملی پوشان مهرماه امسال در رقابت های جهانی در کشور برزیل برگزار می می شود شرکت خواهند کرد.
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.