سرمربی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین خبرداد :برگزاری اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی برای رقابت های جهانی تایلند

سرمربی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین خبرداد :برگزاری اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی برای رقابت های جهانی تایلند
سرمربی تیم ملی تیرو کمان جانبازان و معلولین از برگزاری اولین مرحله تمرینات ملی پوشان برای آمادگی حضور در رقابت های جهانی تایلند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط فدراسیون تیراندازی با کمان حجت واعظی افزود: رقابت های جهانی هر دو سال یکبار برگزار می شود و ازسطح بالایی برخوردار است، رقابت های این دوره نیز به میزبانی تایلند در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود که نسبت به دوره پیشین که در ایتالیا برگزار شد، شرکت کنندگان بیشتری حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی درخصوص نفرات دعوت شده به اولین مرحله اردو گفت: 18 کماندار به این تمرینات دعوت شده اند که ترکیبی از ملی پوشان حاضر در رقابت های پارالمپیک لندن و نیز منتخبین رقابت های قهرمانی کشور هستند، ضمن اینکه یک نفر از ورزشکاران در رده سنی جوانان و برای حضور در رقابت های پارآسیایی مالزی دعوت شده که در کنار سایر ملی پوشان و زیر نظر کادر فنی تمرین خواهد کرد.

واعظی از برنامه تمرینی اینگونه خبر داد: در مدت زمان اردو به صورت متوسط هر روز 6 ساعت تمرین خواهیم داشت و مربیان پس از پایان اردو نیز با ارائه برنامه تمرینی به کمانداران به آنها کمک می کنند تا در فاصله بین دو اردو، آمادگی خود را حفظ کنند، ضمن اینکه روند تمرینات و آمادگی آنها در آغاز مرحله بعدی مورد سنجش مربیان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص موج ایجاد شده پس از مسابقات لندن گفت: با توجه به موفقیت های رشته تیر و کمان در رقابت های پارالمپیک لندن، موج خوبی برای اقبال به این رشته ایجاد شد که این امر مستلزم توجه بیشتری از سوی مسئولین است، چرا که رشته تیرو کمان در زمره رشته هایی است که ادامه دادن آن مستلزم تهیه تجهیزات و امکاناتی است که از عهده هر کسی برنمی آید، لذا در این زمینه باشگاههای ورزشی و نیز اسپانسرها می توانند کمک قابل توجهی را برای توسعه و روی آوردن افراد به این رشته داشته باشند.

در اولین مرحله تمرینات تیم ملی از ابراهیم رنجبر، نفیسه احمدی، سید شهاب الدین بصام تبار، سیدمحمدرضا عزیزیان، زهرا حسینی(تهران)، رهام شهابی پور، امین علیخانی نژاد- زهرا نعمتی، بتول پورزند آبادی، سمیه عباس پور(کرمان)، حشمت‌اله کاظمی‌راد(کیش، علی صیدانلو(مازندران)، زهرا جوانمرد، زهره ابراهیمی، محسن جواهری پور(خراسان رضوی)، مجید اصفهانی(قم)، فرزانه عسگری(آذربایجان شرقی)، زهرا قاضی عسگر(فارس) دعوت بعمل آمده است.

تمرینات زیر نظر حجت اله واعظی، سرمربی تیم ملی، مصطفی حبیبیان و فاطمه متقی کاشانی، مربیان تیم ملی انجام می شود و سرپرستی بانوان حاضر در اردو بر عهده محبوبه محمدزاده است.

اولین اردوی آمادگی از اول تا هشتم تیر ماه به میزبانی تهران برپا خواهد بود.

چـاپ
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.