تبریک علی آبادی و افشارزاده به افتخار آفرینان تیم ملی فوتبال و ملت ایران

تبریک علی آبادی و افشارزاده به افتخار آفرینان تیم ملی فوتبال و ملت ایران
آفرین بر شما افتخار آفرینان عزیز که دل ملتی را با این پیروزی شاد کردید و وموجی از امید و غرور ملی را در میان مردم عزیز پدید آوردید.
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل، طی پیامهای جداگانه ای پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان را بر تیم ملی کره جنوبی و صعود به جام جهانی برزیل را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا در پیام تبریک خود گفت:نبرد غرور برانگیز ملی پوشان کشورمان در رقابتهای مقدماتی جام جهانی برزیل و شکست دادن تیم ملی کره جنوبی آنهم در این کشور و راه یابی به رقابتهای جهانی برزیل دل میلیونها هموطن ایرانی را در اقصی نقاط جهان شاد کرد.
ضمن تبریک این پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابتهای جهانی به مسئولین فدراسیون، کادر فنی، غیور مردان فوتبال ایران و ملت عزیز و همیشه در صحنه کشورمان، امید می رود در سایه الطاف الهی و زحمات مسئولین ورزش کشور و مربیان و ملی پوشان همچون گذشته بار دیگر شاهد به اهتزا در آمدن پرچم سه رنگ مقدس کشورمان در رقابتهای برون مرزی باشیم.
آفرین بر شما افتخار آفرینان عزیز که دل ملتی را با این پیروزی شاد کردید و وموجی از امید و غرور ملی را در میان مردم عزیز پدید آوردید.
همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیام جداگانه ای راه یابی تیم ملی فوتبال کشورمان را به رقابتهای جهانی برزیل تبریک گفت و اذعان داشت:بعد از درخشش و افتخار آفرینی های متعدد رشته های غیر فوتبالی در بازیهای سالنی، آسیایی و المپیک و پارالمپیک امروز غیور مردان فوتبال کشورمان با به نمایش گذاشتن مبارزه ای غیرتمندانه در کشور کره و غلبه بر حریف دیرینه خود، حلاوت راه یابی فوتبال کشورمان را به جام جهانی برزیل در میان مردم آوردند.
بنده به شخصه با دیدن تلاش های  شما عزیزان در میدان مسابقه  ونوع  مبارزه غیرتمندانه تان مقابل حریف به خود به عنوان یک ایرانی بالیدم. لذا ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به کادر فنی، مربیان و مسئولین فدراسیون وبخصوص  ملت بزرگ ایران از دور دست همه شما غیور مردان تیم ملی را که  این پیروز بزرگ را به ملت ایران هدیه کردید می فشارم و برای تمامی شما عزیزان آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم.

۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.