اکبری: تمرینات تیم ملی زیر 23 سال هر روز آنالیز می شود

اکبری: تمرینات تیم ملی زیر 23 سال هر روز آنالیز می شود
سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان گفت: برای شناسائی نقاط ضعف و قوت تیم هر روزه تمرینات توپی بازیکنان آنالیز می شود تا در بهترین شرایط به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شویم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون پیمان اکبری افزود: دومین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال زیر 23 کشورمان از هفتم خردادماه در سالن شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده که تا پنج شنبه 30 خردادماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در این مرحله از اردوی تیم ملی زیر 23 سال 18 بازیکن حضور دارند، گفت: تمرینات به صورت سه تمرین و یک روز استراحت است. صبح ها تمرین بدنسازی، تکنیک و سرویس و دریافت است و عصر ها نیز کار تیمی و مشابه مسابقه به صورت شش به شش انجام می شود.
سرمربی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان در ادامه برنامه ریزی تمرینات این تیم اشاره کرد و گفت: تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان 10 اردوی آمادگی خواهیم داشت که مرحله سوم این اردوها از یکشنبه دوم تیرماه آغاز می شود.
وی در باره احتمال افزایش دعوت شدگان به اردو نیز گفت: بعد از پایان مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی، بازیکنان زیر 23 سال این تیم به اردو دعوت می شوند تا در ادامه راه بهترین ها برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان انتخاب شوند.
بهزاد حیدرشاهی، سینا طهماسبی، علی ولی پور، مجتبی میرزاجانپور، سجاد تاریوردی، مسعود محمدزاده، فرهاد سال افزون، حامد باقرپور، امیرعلی محمد فتحعلی، سعید شیرود، رامین خانی، مصطفی حیدری، رسول نجفی، سجاد دهنوی، مجتبی قلی زاده، محمدرضا حسینی پویا، سهیل احمدی و محمدرضا موذن 18 بازیکن فعلی اردوی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان هستند.
رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال جهان برای نخستین بار مهرماه امسال در کشور برزیل برگزار می شود.

۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.