در پی برگزاری اجلاس آنوک در لوزان سوئیس؛تایلند میزبان مجمع عمومی 2014 شد

در پی برگزاری اجلاس آنوک در لوزان سوئیس؛تایلند میزبان مجمع عمومی 2014 شد
اجلاس ANOK با حضور روسا و دبیران کل کمیته های المپیک کشورهای مختلف در لوزان سوئیس به همراه کمیته اجرایی و هیات رئیسه آنوک و روسای فدراسیونهای بین المللی برگزار و تایلند به عنوان میزبان مجمع بعدی آنوک انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در ابتدای این اجلاس که محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشارزاده دبیرکل از کشورمان حضور داشتند در ابتدا شیخ احمد الفهد الصباح ضمن خوشامد گویی به حضار عنوان داشت :برای ارتقا سطح کیفی کار در آنوک تغییرات جدید در اساسنامه ANOK تحت نظر کمیته پیشنهاد شده است.
 وی ادامه داد: آنوک کلیه تلاشهای خود را در راستای مدرنیزه کردن  و حمایت از کلیه کشورها ادامه خواهد داد و سعی خواهد کرد که مدیریتی مطلوب را در اجرای منشور المپیک در آنوک با همکاری تمامی کمیته های المپیک اجرا نماید.
همچنین در ادامه پیش نویس مجمع عمومی مسکو به تصویب رسید و سپس خانم گونیلا ایندبرگ دبیر کل آنوک به ارائه گزارشی از فعالیتهای مربوطه  پرداخت تغییرات اعلام شده در اساسنامه آنوک به تصویب اعضا رسید و مقرر شد  جلسات هیات رئیسه آنوک بطور سالانه و مرتب برگزار شود.
در ادامه مسئولین برگزاری بازیهای المپیک زمستانی سوچی 2014 و المپیک نوجوانان نانجینگ 2012 به ارئه گزارشات خود در خصوص روند اجرایی کار برای هر چه بهتر میزبانی مسابقات پرداختند.
همچنین مسئولان برگزاری بازیهای المپیک نابینایان 2016 برزیل و المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جوبی در سال 2018 و مسئولان برگزاری دومین دوره بازیهای المپیک زمستانی نوجوانان در نروژ و گزارش همبستگی المپیک ارائه داده شد.
 در خاتمه مسئولان شهرهای استانبول، توکیو و مادرید سه شهرکاندیدای المپیک تابستانی 2020 گزارشات خود را برای کاندیداتوری این بازیها برای حضار ارائه کردند.
شایان ذکر است درحاشیه این اجلاس شهر چیانگ مای تایلند میزبان مجمع عمومی سال2014  شد. واشنگتن به عنوان میزبان مجمع عمومی سال 2015 انتخاب و مجمع عمومی سال 2016 در حاشیه بازیهای المپیک تابستانی 2016 ریو ژانیرو برگزار خواهد شد.
در حاشیه این نشست مسئولان وادا  ضمن ارائه اطلاعاتی از فعالیتهای WADA عنوان کردند وادا همکاریهایش را با دولتها توسعه خواهد داد و کنفرانس جهانی مبارزه با دوپینگ 12 نوامبر 2013 در ژو هانسوبرگ آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.