مربی کره ای تیم ملی پومسه بانوان:پومسه ایران پتانسیل درخشش در بخش تیمی را دارد

مربی کره ای تیم ملی پومسه  بانوان:پومسه ایران پتانسیل درخشش در بخش تیمی را دارد
"نالی لی" گفت: هماهنگی بیشتر در بین پومسه روهای ملی پوش، شرایط درخشش ایران را در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا در بخش تیمی فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک نالی لی مربی تیم ملی پومسه نوجوانان کشورمان با بیان این مطلب افزود: چهار تکواندوکار ملی پوش ایرانی در حالی روز شنبه سی ام خرداد در دومین دوره رقابتهای قهرمانی پومسه نوجوانان آسیا به مصاف رقیبان صاحب نام خود می روند که برگزاری چند دوره اردوی آماده سازی ، به سطح آمادگی قابل قبولی دست یافته اند.

وی که برگزاری تمرینات مستمر و فشرده را یکی از دلایل ارتقاء سطح آمادگی پومسه روهای نوجوان دانست، درباره سطح برگزاری رویدادهای اندونزی تصریح کرد: با حضور تکواندوکارانی از کشورهای کره، ویتنام، فیلیپین، چین، چین تایپه، اندونزی و تایلند در این مسابقات، باید منتظر برگزاری رقابتهایی چشمگیر باشیم که امیدوارم با توجه به توانایی، استعداد و پتانسیل تیم ملی، شاهد افتخارآفرینی نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا باشیم.

نالی لی که در دوره گذشته مسابقات با هدایت تیم ملی نوجوانان کشورمان در نخستین دوره رقابتهای قهرمانی پومسه آسیا مدال طلا ی بخش انفرادی را به ارمغان آورد، تاکید کرد: با توجه به الزامی بودن هماهنگی و همکاری مستمر در زمان اجرای فرم در بخش تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا، تکواندوکاران ایرانی باید با درنظر گرفتن این امر به مصاف رقیبای خود رفته که در این صورت، تیم ایران می تواند یکی از سکوهای قاره آسیا را از آن خود کند.

مربی تیم ملی پومسه دختران نوجوانان کشورمان گفت: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در زمان برگزاری تمرینات، همسان سازی سطح برگزاری تمرینات تیم در داخل ایران با مکان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بود که این امر تکواندوکاران را در شرایط و نحوی برگزاری رقابتها قرار می داد.
۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.