افشاردوست: هیچ نگرانی برای میزبانی لیگ جهانی نداریم

افشاردوست: هیچ نگرانی برای میزبانی لیگ جهانی نداریم
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه ایران تجربه میزبانی مسابقات مهم جهان و آسیا در این رشته ورزشی را دارد، گفت: برای میزبانی در لیگ جهانی هیچ نگرانی نداریم و همه کارها انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال محمود افشاردوست افزود: فدراسیون والیبال تا کنون مسابقات متعددی در سطح جهانی و قاره ای برگزار کرده و فدراسیون با تجربه ای در این زمینه است.
وی با بیان اینکه بیس و استانداردهای لازم برای میزبانی مسابقات مهم را داریم، گفت: البته لیگ جهانی استانداردهای خاص خود را دارد که موضوعات مهمی مانند تبلیغات و پخش تلویزیونی از جمله آنان است. تعداد دوربین ها و محل اسقرار آنها و محل تبلیغات باید بر اساس استانداردهای لیگ جهانی و دستورالعمل فدراسیون بین المللی والیبال باشد.
دبیرکل فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: چیزی که برای مشخص است داشتن سالن استاندارد که سالن 12 هزار نفری آزادی تهران تمامی شرایط استاندارد را دارد. تنها مشکل این سالن سیستم تهویه مطبوع هوا است که مسئولان قول راه اندازی تا زمان مسابقات لیگ جهانی را دادند.
وی در ادامه به تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: تیم ملی از فردا دوشنبه در هتل المپیک اسکان خواهد یافت تا در شرایط کامل مسابقه قرار گیرد. تمرینات توپی این تیم نیز از دوشنبه در سالن 12 هزار نفری پیگیری خواهد شد.
افشاردوست به فروش بلیت به صورت اینترنتی اشاره کرد و گفت: امیدوارم این تجربه جدید نیز به خوبی اجرا شود تا مردم برای بتوانند به راحتی به بلیت این مسابقات دسترسی یابند.
وی در ادامه به برنامه های آماده سازی تیم های والبیال نوجوانان، جوانان، زیر 23 سال و بانوان اشاره کرد وگفت: حضور تیم ملی والیبال در لیگ جهانی باعث نشده که دیگر تیم ها را فراموش کنیم، تیم های ملی والیبال کشورمان در تمامی رده های سنی، برنامه های آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات پیش رو پیگیری می کنند و فدراسیون والیبال سعی می کند تمام نیازهای آنان را در حد توان برآورده کند.
تیم ملی والیبال کشورمان روزهای 31 خرداد و دوم تیرماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری تهران میزبان صربستان است.

۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.