تیم ملی بسکتبال مغلوب ترکیه شد

تیم ملی بسکتبال مغلوب ترکیه شد
تیم ملی بزرگسالان در چهارمین بازی تدارکاتی خود در شهر استانبول نتوانست با پیروزی تیم ملی ترکیه را پشت سر بگذارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ،یک هفته از اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان در استانبول می گذرد در طول این مدت ملی پوشان 4 دیدار تدارکاتی مقابل تیم های الجزایر،تونس،مصرو ترکیه انجام داده اند که حاصل تلاش آنها در این 4 بازی دو پیروزی ودو شکست بوده است.

روز جمعه 24 خرداد تیم ملی بسکتبال به مصاف تیم ملی ترکیه رفت در این دیدار  تیم ترکیه با ترکیب اصلی خود در جام جهانی مقابل ایران قرار گرفت و بازیکنان ایران که هنوز به مرز آمادگی صد در صد نرسیده اند بازی سنگین و نفس گیری را پشت سر گذاشتند. با این وجود ملی پوشان بسکتبال ایران که کوارتر اول و دوم را به حریف واگذار کردند در نیمه دوم جریان بازی را به نفع خود تغییر دادند و موفق شدند به نسبت حریف خود موقعیت های بیشتری را وارد سبد کنند اما در مجموع 4 کوارتر  با وجود نمایش بسیار خوب ملی پوشان این بازی  با 8 اختلاف امتیاز ونتیجه 63-71 به  سود حریف اروپایی ایران به پایان رسید.

دیدارهای تدارکاتی که ایران در اردوی ترکیه با تیم های خوب آفریقایی و اروپایی انجام داده به لحاظ روحی وفنی تاثیر مثبتی در روند آماده سازی ملی پوشان در آستانه حضور در رقابت های جام ملت های آسیا ایفا کرده است  و بازیکنان تیم ملی از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

تیم ملی ایران ساعت 19 امروز(شنبه 25 خرداد)  در پنجمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت.
۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.