سیده مرجان طاهری :ایستادن بر روی سکوهای جهانی و آسیایی دور از انتظار نیست

سیده مرجان طاهری :ایستادن بر روی سکوهای جهانی و آسیایی دور از انتظار نیست
نایب رییس بانوان هیئت تکواندو استان تهران گفت : با توجه به آمادگی و توان بالای بانوان ملی پوش کشورمان ایستادن هوگوپوشان بانو بر روی سکوهای رقابتهای قهرمانی آسیا و جهانی دور از انتظار نیست .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت هیات سیده مرجان طاهری نایب رییس  هیئت تکواندو استان تهران با بیان این مطلب عنوان داشت:بانوان تکواندو کار کشورمان طی سالها ی اخیر با مدیریت و برنامه ریزی منظم مسئولان از لحاظ فنی ،تکنیکی و بدنسازی به رشد قابل توجهی دست یافتند و هم اکنون هم پای مردان در رقابتهای برون مرزی به مدال های رنگارنگ دست می یایند .
وی افزود : بانوان ملی پوش کشورمان دو رویداد مهم را پیش رو دارند که در ابتدا هوگوپوشان نوجوان  29 خرداد ماه بر روی شیابچانگ هفتمین دوره رقابتهای  قهرمانی آسیا  به مصاف رقبای قاره کهن  خواهند رفت   .پس از آن دومین میدان رقابتی برای  ملی پوشان بزرگسال کشورمان در شهر "پابولا  " مکزیک می باشد .
طاهری بیان کرد : تیم ملی تکواندو بانوان هم در بخش بزرگسالان و جوانان  زیر  نظر مریم آذرمهر و ندا زارع سرمربیان مجرب و شناخته شده استان تهران تمرینات خود را پیگیری می کنند و خوشبختانه در طول مدت زمان برگزاری اردوهای  به امادگی مطلوبی دست یافتند  .
وی درادامه افزود : نفرات اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان مکزیک پس از برگزاری چندین مرحله انتخابی  و اردوهای آماده سازی فیکس شدند که در میان چهار هوگوپوش اعزامی  ، دو تکواندو کار پایتخت پریسا قربانی و فریده رشیدی  حضور دارند.
طاهری گفت : این دو ملی پوش با کسب موفقیت در سه رویداد داخلی (رقابتهای قهرمانی کشور ،لیگ و جام فجر ) ،ارائه مبارزه  مناسب در دو تورنمنت بین المللی و عملکرد مطلوب در اردوهای آماده سازی  توانستند در جمع اردونشینان نهایی قر ار گیرند و امیدوارم با ارائه مبارزه مطلوب خود برروی شیابچانگ جهانی ،جوابگوی اعتماد مسئولان فدراسیون باشند .
نایب رییس هیئت تکواندو استان تهران در خصوص تیم  نوجوانان اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا  اظهار داشت : ده ملی پوشان نوجوان هوگوپوش  دختر برای حضور در هفتمین دوره  رقابتهای قهرمانی آسیا  تمرینات مستمرو فشرده خود را به طور منظم زیر نظر ندا زارع  سرمربی تیم  در سالن شماره دو مجموعه آزادی پیگیری می کنند که در جمع این ده هوگوپوش چهار نفر(   فاطمه اموری ، پونه فرجی ، مهسا جدی  و نیلوفر ذکریایی ) از استان تهران  حضور دارند که  به عنوان نماینده کشورمان بر رو ی شیابچانگ شهر جاکارتا به مصاف رقبا خواهند رفت .
وی گفت : در بخش پومسه نیز مائده ناصری نوجوان  پومسه رو پایتخت  در رقابتهای قهرمانی اسیا به همراه سه پومسه رو کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی  به مصاف حریفان آسیای خواهند رفت .
طاهری درادامه اظهار داشت : حضور هفت  بانوی ملی پوش در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان در رقابتهای قهرمانی جهان و آسیا ،افتخار بزرگی است که نتیجه مدیریت ،برنامه ریزی،همکاری، اتحاد  و قهرمان پروری  مسئولان هیئت تکواندو استان تهران است که جا دارد از تلاش  و مدیریت صحیح جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران تشکر کنم که با حمایت های بی دریغ ایشان به این مهم دست یافتیم .

وی گفت : امیدوارم ملی پوشان کشورمان  در رقابتهای پیش رو با داشتن آمادگی صد در صد  و قدرت  فنی بالا  به مصاف حریفان اسیای و جهانی بروند و با کسب مدال های رنگارنگ و تصاحب سکوهای قهرمانی  پرچم کشورمان را به اهتزار در آورند .

در اندیشه تصاحب سکوهای قهرمانی کشور هستیم
سیده مرجان طاهری اظهار داشت: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، به دنبال درخشش و تصاحب سکوهای برتر مسابقات قهرمانی کشور تکواندو در رده های سنی مختلف هستیم و برای دست یابی به این موفقیت در سال جاری با همکاری کمیته های مختلف هیئت برنامه ریزی های منظم و منسجمی را درنظر گرفته ایم که هم اکنون و براساس شرایط و نیاز زمانی این برنامه ها در مرحله اجرا قرار دارند.
وی درادامه افزود :براساس اولیت بندی رقابتهای قهرمانی کشور در سال جاری ، در ابتدا مسابقات انتخابی خردسالان را  برگزار کردیم و پس از چندین  مرحله انتخابی  و اردوهای آماده سازی از میان هوگوپوشان مدعی ،در نهایت 25  تکواندو کاررا برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور برگزیدیم که در حال حاضر به منظور درخشش در هجدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور ، تمرینات خود را زیر نظر گیتا ویسی سرمربی تیم ،مریم حجتی،منصوره  کیایی ،مرضیه سلیم ، آزاده فرهانی ،سکینه حسن زاده  و ابراهیمی  به عنوان مربیا ن در خانه تکواندو پایتخت برگزار می کنند .
طاهری گفت :براساس برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته،رقابتهای انتخابی آزاد نونهالان  دختر به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی (ع) روز دوشنبه 3 تیر ماه برگزار خواهیم کرد و از میان هوگوپوشان سراسر استان تهران بهترین نفرات را  در نخستین اردوی آمادگی  دعوت خواهیم کرد .
نایب رییس هیئت تکواندو استان تهران گفت : تمام سعی خود را خواهیم کرد تا با تمام توان و قدرت در رقابتهای قهرمانی کشور حاضر شویم  و با کسب عنوان قهرمانی افتخاراتمان اضافه کنیم .

برای نخستین بار ،کمیته های هیئت تهران مستقل عمل می کنند

طاهری اظهار داشت : براساس هماهنگی صورت گرفته و با توجه به  توانمندی بالای مسئولان و اعتماد به عملکرد آنان  به منظور بالا بردن توانمندی کمیته ها و برگزاری منظم  برنامه های هیئت در سال جاری  ،برای نخستین بار کلیه کمیته ها به طور مستقل  عمل خواهند کرد و کلیه مسئولیتها بر عهده مسئولان کمیته می باشد .
وی افزود : به طور حتم این تصمیم و تغییر ات برای رشد و ارتقاء تکواندو تهران مثمر ثمر خواهد بود و با توجه به مدیریت خوب کمیته های از این پس شاهد پیشرفت قابل توجهی در تمامی بخش ها خواهیم بود .

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.