افشارزاده : به موفقیت کاراته در اینچئون امیدوارم

افشارزاده : به موفقیت کاراته در اینچئون امیدوارم
دبیرکل کمیته ملی المپیک با تاکید براینکه علیرضا سمندر برای بازگشت به فدراسیون کاراته ایثار کرده است، گفت: به حضور چنین رییس توانمندی در فدراسیون بزرگ کاراته افتخار می کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، "بهرام افشارزاده" افزود: در هر ورزشی که ثبات مدیریت نباشد آن ورزش به طورحتم دچار مشکل خواهد شد.

وی عنوان کرد: بنای ما در کمیته ملی المپیک حمایت از فدراسیون هاست و کاراته نیز در این سالها از حمایت ما برخوردار بوده و این مهم ادامه نیز خواهد داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد:کاراته رشته پرمدالی است و نتایج درخشانی دربازی های آسیایی و منطقه ای کسب کرده است و امیدوارم با انتخاب سمندر این نتایج همچنان ادامه یابد.

افشارزاده باتبریک به رییس جدید فدراسیون کاراته به دلیل قبول این مسوولیت،افزود: کار در فدراسیون های ورزشی نیاز به انسجام و اعتقاد زیادی دارد و بسیار سخت است. با سابقه ای که از سمندر رییس جدید این فدراسیون سراغ دارم به طور یقین با تلاش مضاعفی که وی و همکارانش خواهند داشت شاهد موفقیت های بیشتر این رشته ورزشی خواهیم بود.

وی در پایان با تاکید براینکه کمیته ملی المپیک حساب ویژه ای به موفقیت کاراته در بازی های آسیایی اینچئون باز کرده است عنوان کرد: یقین دارم با وجود مدیریت قوی در این فدراسیون، تیم ملی کاراته به خوبی مهیای افتخار آفرینی دوباره خواهد شد.

۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.