دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ کشور گفت: تنها راه کسب مدال توسط نوشاد عالمیان در بازی‌های سال 2014 میلادی تلاش برای حضور این بازیکن در یکی از لیگ‌های اروپایی است.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ کشور گفت: تنها راه کسب مدال توسط نوشاد عالمیان در بازی‌های سال 2014 میلادی تلاش برای حضور این بازیکن در یکی از لیگ‌های اروپایی است.

  
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ؛احسان باقری در حاشیه آیین افتتاح نخستین سالن تخصصی پینگ‌پنگ کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: فدراسیون پینگ‌پنگ کشور برای رسیدن به اهداف خود در برنامه چشم‌انداز افق 1404، بر تحقق شعار «پینگ‌پنگ گسترده در ایران، پدیده در آسیا و موفق در جهان» تأکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف که کسب نخستین مدال این رشته در رقابت‌های آسیایی که تمامی‌ کشورهای صاحب نام و صاحب سبک جهان از جمله چین، کره شمالی، کره جنوبی و تایوان در آسیا هستند برنامه‌های پیش‌بینی شده پنج ساله‌ هدف‌گذاری کرده است.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ کشور همچنین بیان داشت: تحقق بخش دو شعار که پدیده در آسیا است برای کسب یک مدال از بازی‌های آسیایی در قاره‌ای که قدرت‌های جهانی این رشته را در خود جای داده است نیازمند سرمایه‌گذاری و تلاش مضاعفی است.

وی با اشاره به رتبه 44 رنکینگ جهانی نوشاد عالمیان عنوان کرد: تنها راه کسب مدال توسط نوشاد عالمیان در بازی‌های سال 2014 میلادی تلاش برای حضور این بازیکن در یکی از لیگ‌های اروپایی است تا بتوان مسیر منتهی به کسب مدال توسط این بازیکن در این رقابت‌ها را سریع‌تر پیمود.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ تصریح کرد: برگزاری رقابت‌های قهرمانی این رشته در کشور، استمرار و جریان منظم لیگ‌های داخلی و حضور پیوسته در رقابت‌های برون مرزی می‌تواند در ارتقای رنکینگ بازیکنان پینگ‌پنگ کشور و در نهایت کسب مدال این رشته در بازی‌های برون مرزی امری مهم محسوب شود.

به گفته وی حضور بازیکنان پینگ‌پنگ کشور در مسابقات برون مرزی و مبارزه با حریفان قدر و کسب پیروزی در میادین برون مرزی نقش مهمی در ارتقای رنکینگ بازیکنان ایرانی دارد.

باقری در ادامه از آغاز مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ آسیایی از هشتم تا 16 تیرماه امسال در کشور کره خبر داد و افزود: برای حضور موفق بازیکنان ایرانی در رقابت‌های قهرمانی پینگ‌پنگ آسیا نخستین اردوی تیم ملی ایران از امروز آغاز و تا 24 خرداد ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دومین اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران از دوم تیرماه تا زمان آغاز بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود تا بتوان در این رقابت‌ها حضوری موفق داشت.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ کشور در ادامه سرانه فضاهای ورزشی این رشته در کشور را ناچیز و کمتر از یک متر ذکر و عنوان کرد: ساخت سالن ورزشی در کشور به دلیل کمبود منابع با رکود روبرو شده است و در حال حاضر  پروژه‌های جدید ورزشی در دستور کار قرار ندارد و برنامه‌ها بیشتر به حفظ وضعیت موجود متمرکز شده است.

باقری تمرکز آموزش و پرورش برای آموزش پینگ‌پنگ در پایه پنجم را نیازمند توسعه زیرساخت‌های این رشته دانست و با تقدیر از اقدام آموزش و پرورش شهرستان برای احداث و بهره‌برداری از سالن تخصصی پینگ‌پنگ در شهرستان کاشان متذکر شد: ساخت سالن تخصصی پینگ‌پنگ در کاشان می‌تواند الگویی فراگیر در سطح کشور قرار گیرد.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ برای افتتاح نخستین سالن تخصصی پینگ پنگ کاشان با عنوان خانه پینگ پنگ شهرستان کاشان به این شهرستان سفر کرده بود.

 

۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.