همزمان با مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو و در سوئیس؛نشست فوق العاده اعضای شورای WTF برگزار شد

همزمان با مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو و در سوئیس؛نشست فوق العاده اعضای شورای WTF برگزار شد
نشست فوق العاده اعضای شورای فدراسیون جهانی،‌ همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو در سوئیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛چهارمین دوره رقابتهای پاراتکواندوی قهرمانی جهان، شنبه هجدهم خرداد با حضور 82 تکواندوکار از 26 کشور جهان به میزبانی لوزان سوئیس برگزار شد که در پایان تیم ملی کشورمان با کسب سه مدال طلا، بر سکوی سوم جهان ایستادند.
در حاشیه برگزاری این دیدارها و روز جمعه هفدهم خرداد، نشست فوق العاده اعضای شورای فدراسیون جهانی برگزار که در آن درباره مواردی از جمله بازی های المپیک 2016 برزیل،‌ برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تکواندو،‌ بحث و تبادل نظر شد.
همچنین در این جلسه پیشنهاد در نظر گرفتن اصلاحاتی از قبیل ( قوانین رنکینگ WTF، شرایط برگزاری المپیک و قوانین انتخابات) و تصویب موارد جدیدی اعم از (زمان های برگزاری مسابقات جایزه بزرگ و قوانین مسابقات قهرمانی پاراتکواندو) مطرح شد.

یکی از دیگر موارد درنظر گرفته شده در نشست فوق العاده اعضای شورای WTF، انتخاب و معرفی میزبانان مسابقات پیش رو در سطح جهان بود که براین اساس؛
نخستین دوره رقابتهای جایزه بزرگ به میزبانی منچستر، اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان نونهالان 2014 به میزبانی آذربایجان،‌ مسابقات قهرمانی جهان 2015 به میزبانی روسیه و دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه 2015 به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.
همچنین در این جلسه درباره مواردی از جمله (معرفی کمیته بین المللی پارالمپیک،‌ تشکیل کمیته وی‍ژه پاراتکواندو در بازی های چندگانه،‌ معرفی بنیاد جهانی حمایت از تکواندو(روز تکواندو)،‌ وضعیت آکادمی فدراسیون جهانی تکواندو،‌ استفاده از سیستم رای دهی الکترونیکی برای انتخابات بیست و چهارمین مجمع عمومی فدراسیون جهانی در مکزیک) بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است: در چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان پاراتکواندو روسیه با کسب 4 مدال طلا، 7 نقره و 2 برنز قهرمان شد، آذربایجان با کسب 10 مدال طلا و نقره در جای دوم ایستاد.

۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.