سهرابی :به دنبال تصاحب سکوهای قهرمانی دررقابتهای کشوری هستیم

سهرابی :به دنبال تصاحب سکوهای قهرمانی دررقابتهای کشوری هستیم
رییس هیئت تکواندو استان تهران گفت: به دنبال ایستادن بر روی سکوهای نخست در مسابقات قهرمانی کشور در تمامی ردههای سنی و در دو بخش بانوان و آقایان هستیم .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت هیات جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: برای درخشش و کسب سکوهای قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری با همکاری  کمیته های مربوطه  ،طرحهای  منظم و منسجمی را برنامه ریزی کردیم و در مراحل مختلف درحال اجرای این برنامه ها هستیم .
وی افزود  :براساس برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته و با توجه به اولین رقابت تکواندو کاران استان تهران  در رده سنی خردسالان ، پس از برگزاری رقابتهای انتخابی هوگوپوشان دخترو پسر خردسال ،اردوهای امادگی تیم تکواندو استان تهران از اوایل خرداد ماه زیر نظر مربیان مجرب  به صورت منظم در خانه تکواندو درحال برگزاریست .
سهرابی افزود : هوگوپوشان خردسال پایتخت تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که اوایل تیرماه  برگزار می گردد  در اردوهای اماده سازی حضور خواهند داشت تا با برگزاری تمرینات مستمر با امادگی صد درصد بر روی شیابچانگ خانه تکواندوبه مصاف رقبای خود بروند .
رییس هیئت تکواندو استان تهران درادامه اظهار کرد : پس از حضور در رقابتهای قهرمانی کشور خردسالان ، دومین رویداد مهم پیش رو ،رقابتهای قهرمانی کشوری در رده سنی نونهالان است که  نخستین مرحله مسابقات انتخابی و کسب سهمیه در بخش آقایان 31 خرداد و بانوان 3 تیرماه   را در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود که طی آن نفرات اول تا سوم به نخستین اردوی تیم تکواندو نونهالان پسرو دختر   دعوت خواهند شد .
وی در خصوص دیگر ردههای سنی بیان داشت :براساس برنامه ریزی و اولیت بندی رقابتهای انتخابی رده نوجوانان و جوانان و بزرگسالان ر ا نیز برگزار خواهیم کرد و نفرات برتر را به تیم تکواندو دعوت می کنیم که زمان دقیق آن اعلام می شود .
سهرابی با اشاره به این موضوع که کسب سکوهای قهرمانی کشور از مهمترین اهداف هیئت تکواندو است  اظهار داشت :خوشبختانه استان تهران دارای هوگوپوشانی مستعد و با استعدادی است که می توانیم با یک برنامه ریزی منظم و منسجم قهرمان پروری کنیم و هرساله شاهد ایستادن بر سکوهای قهرمانی باشیم .
وی افزود : هیئت تهران طی سالهای اخیر با اتحاد و همکاری  توانسته به پرورش هوگوپوشانی  بپردازد که امروزه شاهد درخشش آنها در رقاتبها ی بین المللی باشیم  که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و تکواندو کاران پایتخت باایستادن بر سکوهای قهرمانی کلکسیون افتخاراتمان را تکمیل کنند
رییس هیئت تکواندو استان تهران در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ استان تهران بیان داشت : با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته  با مسئولان سازمان لیگ ،رقابتهای لیگ پایتخت در سال 92 در تمامی ردههای سنی و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود و قرار است استارت این مسابقات از اواسط تیر ماه زده شود .

 

 

۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.