کشاورزی: ما به این مسابقات احتیاج داریم

کشاورزی: ما به این مسابقات احتیاج داریم
آرش کشاورزی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص دو دیدار ایران و روسیه گفت: دیدار های خیلی خوبی بود. ما با مقابله با بزرگان والیبال دنیا تجربه های خیلی خوبی بدست می آوریم که در هیچ تمرینی نمی توان آن را کسب کرد. این مسابقات به مانوید داد که می توانیم در آینده نزدیک مقابل تیم های قدرتمند دنیا پیروز شویم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال کشاورزیان ، عضو تیم ملی والیبال کشورمان افزود : همانطور که ولاسکو به ما گفته بود هر وقت سعی کردیم از بازی کردن لذت ببریم توانستیم نتیجه بگیریم. همانطور که در ست سوم بازی دوم موفق شدیم به زیبایی بازی کنیم و از ان لذت ببریم.
در حال حاضر تمام فکر و ذکر خود را روی بازی صربستان متمرکز می کنیم و سعی می کنیم بلافاصله ریکاوری کنیم و به حالت مسابقه برگردیم. با تجربه مسابقه مقابل روسیه می توانیم در تهران مقابل صربستان بهتر بازی کنیم. این خصوصیت لیگ جهانی است. بازی می کنی. بلافاصله بازگشت و ریکاوری برای دو بازی سنگین دیگر. چیزی است که ما به ان احتیاج داریم. ولی کمی زمان می برد تا خود را با شرایط وقف بدیم.
دریافت کننده قدرتی کشورمان در خصوص تفاوت بازی اول و دوم گفت: در بازی اول ما مطمئن نبودیم که روس ها با ترکیب جوان به میدان می آیند تا ترکیب المپیک. وقتی هم فهمیدیم فقط بازی ها لیگ روسیه را توانستیم آنالیز کنیم. هرچند به شناخت ما کمک کرد. ولی کافی نبود. وقتی بازی اول برگزار شد ما شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا کردیم و در بازی دوم همانطور که همه شاهد بودند بهتر ظاهر شدیم و موفق شدیم یک ست از قهرمان المپیک بگیریم.
کشاورزی در ادامه گفت: در بازی دوم هم ما اول به اشتباهات خود باختیم و در زمانی که من در زمین بودم هم این اتفاق افتاد و یک پوئن را از دست دادیم. البته این مرا مجاب می کند تا تمرینات خود را بیش از پیش جدی بگیرم تا بتوانم در بازی مقابل صربستان در تهران جبران کنم و بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. چه در زمین باشم و چه نباشم.

 

۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.