انصراف سوریان از حضور در انتخابات شورای شهر،قهرمان المپیک لندن: این طور مردم خوشحال ترند / می خواهم همچنان در عرصه کشتی افتخارآفرین باشم

انصراف سوریان از حضور در انتخابات شورای شهر،قهرمان المپیک لندن: این طور مردم خوشحال ترند / می خواهم همچنان در عرصه کشتی افتخارآفرین باشم
حمید سوریان، قهرمان بزرگ ورزش و کشتی ایران، با اعلام انصراف از حضور در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، قصد دارد تا بار دیگر با شرکت در رقابتهای بزرگ و معتبر ورزشی دنیا و برافراشتن پرچم جهموری اسلامی، به کشورش خدمت کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، اگر اغراق نکنیم، حمید سوریان یکی از ده چهره برترورزش ایران در سال گذشته بود. او با رسیدن به طلایی تاریخی، هم کاروان ایران را در لندن طلایی کرد و هم راه گشای سایر ورزشکاران شد تا آنها با جسارت بیشتری به میدان بروند. بدین ترتیب اعطای لقب "سردار کشتی ایران" طی سالهای اخیر به این قهرمان ریزنقش، عنوانی دور از واقعیت نبود.
سوریان همانگونه که خود بارها اعلام کرده، برای رسیدن به این قله ورزش، سالیان درازی را طی کرده بود و پس از آن با اصرار برخی دوستان و نزدیکان قصد ورود به عرصه مدیریت کلان شهری را داشت. عرصه ای که گویا چندان به مذاق برخی علاقه مندان و مردم کوچه و بازار قرار نگرفت و مردم طی دیدارهای حضوری کماکان از سوریان درخواست داشتند در عرصه کشتی برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کند به همین دلیل بنا به خواست مردم  تصمیم گرفت به جای خدمت در شورای شهر، همچنان  با دوبنده خود برای سر بلندی نام وطنش در میانه تشک کشتی بجنگد. کاری که گویا هم خودش بیشتر دوست دارد و هم از این طریق بهتر می تواند دل ملت ایران را شاد کند.
حمید سوریان پس از این تصمیم در گفت و گوی اختصاصی با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: «من در ابتدا از اعضای محترم هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و مرا برای حضور در عرصه انتخابات تائید کردند. من فکر می کنم این مسئله بسیار ارزشمند است. به هر حال هر فردی که می تواند به شهر و کشورش خدمت کند باید خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد. من هم در ابتدا طی مشورت با برخی دوستان و نزدیکان به این نتیجه رسیده بودم که می توانم در عرصه جدیدی به شهر و همشهریانم خدمت کنم. با این وجود پس از ثبت نام و انتشار خبر آن، واکنشهای مردم برایم بسیار جالب و درس آموز بود.»
وی ادامه داد: «من در ابتدا احساس می کردم حضورم در این عرصه نیز باعث خرسندی مردم خواهد بود، اما وقتی در کوچه و خیابان با مردم مواجه می شدم و یا اینکه با برخی دوستان وکارشناسان گفت و گو می کردم، بیشتر آنها بر این موضوع تاکید می کردند که من همچنان باید راه قهرمانی را ادامه بدهم و مردم با حضورم در عرصه قهرمانی خوشحال تر خواهند بود. من هم بخوبی می دانم که همچنان می توانم در عرصه کشتی افتخارآفرین باشم. البته همه می دانند حضور طولانی مدت در رشته سختی مانند کشتی آن هم در اوزان پائین بسیار مشکل است، اما حال که با این تصمیم من مردم خوشحال می شوند، چرا این کار را نکنم من هر چه دارم از لطف خدا و دعای خیر مردم است.»
قهرمان المپیک لندن در پایان یادآور شد: با شناخت و ارزیابی که از مردم عزیز شهرم دارم، شک ندارم با حضور در انتخابات نیز می توانستم رای اعتماد آنها را بدست آورم. این مسئله چندان دور از دسترس نبود، ولی می خواستم به صورت واقعی به مردم تهران و کل ایران بگویم که تشویقهای آنها انگیزه ای شد تا با انرژی مجدد به عرصه رقابتهای کشتی بازگردم. امیدوارم همگان به این تصمیم احترام بگذارند و مایه آبرو و خوشحالی مردم شده باشم. من از همین طریق از همه همشهریانم و از همه علاقه مندان به کشتی و ورزش می خواهم من را دعا کنند تا بار دیگر بتوانم برای آنها افتخار آفرین باشم.ضمنا امیدوارم زمینه ای فراهم شود تا ورزش به دست ورزشی ها سپرده شود.»

 

۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.