تیم ملی والیبال نوجوانان بر ترکیه غلبه کرد

تیم ملی والیبال نوجوانان بر ترکیه غلبه کرد
تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود موفق به شکست ترکیه شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ملی پوشان نوجوان ایران که اردوی آمادگی خود را در آنکارا دایر کرده اند، یکشنبه شب در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم ترکیه با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند.
تیم والیبال نوجوانان ایران در ست های دوم، سوم و پنجم دیدار امشب به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی رسید و نتیجه ست های اول و سوم را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۷ بر ۲۵ به حریف خود واگذار کرد.
ملی پوشان نوجوان والیبال ایران که خود را برای شرکت در رقابت های جهانی مکزیک آماده می کنند، دو دیدار تدارکاتی دیگر برابر تیم ملی والیبال نوجوانان ترکیه برگزار می کنند.
محسن باقریان، معین معینی فرد، جواد حکمتی، میلاد حمیدی، محمدجواد معنوی نژاد، سیدمهدی حسینی ایمنی، سهندالله وردیان، رحمان تقی زاده، محمدرضا عوض پور گیلارکشی، محمدامین حیدری، هادی سیدنیازی، محمد دلیری، شاهین شهروز، اکبر ولایی، جابر اسماعیل پور و فردین قلعه وند، اعضای تیم والیبال نوجوانان کشورمان را در سفر به ترکیه تشکیل می دهند.
این تیم را ایرج مظفری به عنوان سرمربی، محمدرضا دامغانی و احمد لاهوتی به عنوان مربیان و سیدحسین حسینی به عنوان سرپرست همراهی می کنند.
مسابقه های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در روزهای ۶ تا ۱۶ تیر ماه در مکزیک برگزار می ‌شود و تیم والیبال نوجوانان ایران که عنوان قهرمانی آسیا را در اختیار دارد، روز ۲۸ خرداد ماه عازم مکزیک خواهد شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان در نخستین بازی تدارکاتی خود مغلوب ترکیه شده بود.

۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.