قرعه کشی جام جهانی 4 شهریور 92 در ابوظبی برگزار می شود

قرعه کشی جام جهانی 4 شهریور 92 در ابوظبی برگزار می شود

کمیته برگزاری جام جهانی زیر17 سال 2013 امارات در اطلاعیه ای خطاب به فدراسیونهایی که تیم های ملی زیر17 سالشان به جام جهانی صعود کرده اند، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این اطلاعیه که در 5 بند تنظیم شده، آمده است:
با تبریک به فدراسیون فوتبال و کادر فنی و بازیکنان نوجوانی که با لیاقت توانسته اند به جام جهانی صعود کنند  و آرزوی موفقیت برای تیم های حاضر در جام جهانی، برای آمادگی هر چه بهتر فدراسیون ها و تیم ها، نکات و اطلاعاتی درباره جام جهانی نوجوانان در این اطلاعیه ارائه می شود:
یک- تقویم بازیها
مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات در هفت شهر امارات از تاریخ پنچ شنبه 25 مهر92 تا جمعه 17 آبان 92 برگزار می شود. تقویم روزانه بازیها که در پیوست این اطلاعیه ارسال شده شامل روزهای بازی و روزهای استراحت است و همه چیز پیش بینی شده و زمین های تمرین هم با حضور تیم ها در امارات و پیش از آغاز جام جهانی، در زمان مقتضی تقسیم بندی خواهد شد. هفت شهری که جام جهانی نوجوانان در آن برگزار می شود، ابوظبی، العین، فجیره، دوبی، راس الخیمه و شارجه است که اطلاعات کافی درباره شهرها، در سایت فیفا و در بخش جام جهانی زیر17 سال موجود است.
دو-تیم های شرکت کننده
24 کشوری که توانسته اند به جام جهانی صعود کنند، به این شرح هستند:
آسیا( 4 سهمیه): ایران، عراق، ژاپن و ازبکستان
آفریقا (4 سهمیه): ساحل عاج، مراکش، نیجریه و تونس
آمریکای شمالی،مرکزی و حوزه دریای کارائیب ( 4 سهمیه): کانادا، هندوراس، مکزیک و پاناما
آمریکای جنوبی (4 سهمیه): آرژانتین، برزیل، اروگوئه، ونزوئلا
اروپا (6 سهمیه): اتریش، کرواسی، ایتالیا، روسیه، اسلواکی و سوئد
اقیانوسیه (1 سهمیه): نیوزیلند
میزبان: امارات
سه-راههای تماس با کمیته برگزاری
کمیته برگزاری رقابتها از طریق آدرسی اینترنتی که آن هم در پیوست اعلام شده موجبات تماس تیم ها از طریق فدراسیون فوتبال، کمیته روابط بین الملل، سرپرست و مدیر رسانه ای را فراهم کرده که هر گونه سوالی درباره جزئیات رقابتها و ثبت نام بازیکنان و دیگر موارد داشته باشند، از کمیته برگزاری بپرسند. همچنین می توانند نظرات و پیشنهاداتشان را برای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی 2013 امارات به کمیته برگزاری ارائه کنند. برای تیم ها در همان لینک فضایی تعبیه شده که همه کارهای تیم در آن ثبت می شود و جزئیات ثبت در این لینک در پیوست وجود دارد.
چهار- مراسم قرعه کشی
مراسم قرعه کشی جام جهانی 2013 امارات روز دوشنبه 4 شهریور92 در هتل باب البحر ابوظبی با حضور سرمربی، سرپرست ومدیر رسانه ای تیم های ملی نوجوانان حاضر در رقابتها برگزار می شود. هر گونه جزئیات و تغییرات برگزاری این مراسم متعاقبا به فدراسیون فوتبال اعلام می شود.
پنج- قوانین
قوانین برگزاری رقابتها به فدراسیون های حاضر در جام جهانی ارسال شده و البته در سایت فیفا هم موجود است و قابلیت دانلود دارد. در نهایت کمیته برگزاری رقابتها برای تیم های حاضر در جام جهانی آرزوی موفقیت می کند و ایمیلی را هم برای هرگونه پرسش درباره چند و چون بازیها در پیوست اعلام کرده که هرگونه سوالی می تواند از طریق این ایمیل پرسیده شود.

۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.