3 کومیته کا از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شدند

3 کومیته کا از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شدند
مبارزات درون اردویی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران عصر یکشنبه برگزار شد و درجریان آن 3 کومیته کا از جمع اردونشینان کنار گذاشته شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، این رقابت درون اردویی در اوزان منهای 55، منهای 75 و به اضافه 84 کیلوگرم برگزار شد که در پایان مهدی کریمی، کیوان بابان و میلاد یاری از جمع اردونشینان کنار رفتند.

در وزن منهای 55 کیلوگرم که وحید حسنی پور اولویت نخست کادر فنی است، مجید حسن نیا و مهدی کریمی 3 مرتبه مقابل هم ایستادند که یک دیدار به تساوی انجامید اما در دو مبارزه دیگر مجید حسن نیا با اقتدار به پیروزی دست یافت.
حسن نیا که در ماه های اخیر روند رو رشدی در اردوهای تیم ملی داشته است این بار نیز نشان داد می تواند در آینده ای نزدیک به مهره ای قابل اطمینان برای تیم ملی تبدیل شود.

در وزن منهای 75 کیلوگرم، سعید حسنی پور که نفر اول این وزن محسوب می شود نظاره گر مبارزه بهمن عسگری ملی پوش ایران در مسابقات جهانی 2012 فرانسه با کیوان بابان باتجربه بود. درمجموع مبارزات این وزن عسگری به برتری شکننده ای مقابل بابان دست یافت. یک مساوی، یک پیروزی برای بابان و 2 برد برای عسگری در این روز به دست آمد تا کیوان بابان از اردو خداحافظی کند.
عسگری در ادامه اردوهای آماده سازی و برای باقی ماندن در جمع اردونشینان باید با رضا بهرام پور که دوران نقاهت خود را پشت سرمی گذارد مبارزه کند.

اما در وزن به اضافه 84 کیلوگرم که ذبیح الله پورشیب خود را به عنوان اولویت نخست تیم ملی معرفی کرده است، مبارزات به صورت دوره ای برگزار شد که سجاد گنج زاده، پیمان سلطانیان و سامان حیدری در اردو باقی ماندند اما میلاد یاری کنار گذاشته شد.
پیش از این قرار بود دو نفر در این وزن کنار گذاشته شوند اما نزدیک بودن سطح فنی نفرات موجب شد تا کادر فنی و مسوولان فدراسیون تصمیم بگیرند تا تنها یک کومیته کا به حضورش در اردو پایان داده شود.

همچنین قرار بود در وزن منهای 60 کیلوگرم نیز رقابتی بین محمد قاسمی و مجتبی یوسفی برگزار شود که به دلیل حضور این دو کومیته کا در امتحانات دانشگاه رقابت بین آنان به اردوی آینده تیم ملی موکول شد. 

 

۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.