شمارش معکوس اعزام تیم ملی ساواته ایران به آوردگاه جهانی

شمارش معکوس اعزام تیم ملی ساواته ایران به آوردگاه جهانی
شمارش معکوس اعزام تیم ملی ساواته بزرگسالان ایران به مسابقات جهانی 2013 فرانسه آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل  از سایت خبری انجمن  ساواته ایران، مطابق با اعلام کمیته تیم های ملی انجمن، علی آقاجری(65- کیلوگرم) و محسن فرضی(75- کیلوگرم) ترکیب دو نفره تیم ملی اعزامی ساواته ایران به مسابقات جهانی فرانسه در استایل کامبت را تشکیل می دهند، ضمن اینکه حمیدرضا حصارکی بنیانگذار و رییس انجمن ساواته ایران نیز مسوولیت سرپرستی و سرمربیگری این نفرات را بر عهده دارد.

با توجه به کمبود اعتبارات مالی و با وجود عدم تخصیص بودجه به تیم ملی ساواته، تمرینات آماده سازی دو ملی پوش از مدت ها قبل آغاز و در فرصت زمانی باقیمانده، نفرات اعزامی از شرایط آمادگی مناسبی برای مصاف با حریفان برخوردارند.

مطابق با نتایج ادوار گذشته، تیم ملی فرانسه به عنوان یک مدعی تمام عیار عملا برای کسب حداقل 5 تا 6 مدال طلا از مجموع 8 مدال این بخش خیز برداشته است، ضمن اینکه کشورهای اروپایی مانند: صربستان، روسیه، بلژیک، کروواسی، اسلوونی و ... نیز در رقابت برای کسب سایر مدال ها هستند.

در مقایسه با کشورهای آسیایی ژاپن، کره جنوبی، چین، لبنان و تایلند که به همراه ایران از سابقه حضور در مسابقات جهانی ساواته برخوردارند، تیم ملی رده مردان ایران را باید پرافتخارترین تیم در آسیا دانست که از سابقه کسب مدال در هر دو رده آسوت(کنترلی) و کامبت(غیر کنترلی) برخوردار بوده است.

 

۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.