پس از حضور نمایندگان کشورهای آسیایی در هانوی؛رضایت کشورهای آسیایی از آمادگی ویتنام برای میزبانی مسابقات داخل سالن آسیا

کمیته ملی المپیک ویتنام در کنفرانس مطبوعاتی که بعد از اجلاس سرپرستان کشورهای شرکت کننده برگزار شد آمادگی کامل خود را برای برگزاری این دوره از بازیها اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در طول اجلاس دو روزه مدیران کشورهای شرکت کننده در سومین دوره مسابقات آسیایی داخل سالن  که به منظور نهایی کردن امور آماده سازی بازیها برگزار شد، نمایندگان شورای المپیک آسیا از زحمات ویتنام قدردانی کردند. کمیته ملی المپیک ویتنام نیز برای برگزاری این مسابقات اعلام آمادگی کرد.
بر اساس این گزارش، نائب رئیس افتخاری شورای المپیک آسیا در این رابطه اظهار داشت که برنامه های آماده سازی برای بازیها به بهترین نحو انجام شده است و بازیهای آسیایی داخل سالن آتی برای ویتنام یک رویداد بزرگ است. این بازیها نه تنها فرصت گردهمایی برای ورزشکاران سراسر آسیا است بلکه فرصتی است تا کشورهای آسیایی از پیشرفت و توسعه ویتنام آگاه شوند.
گفتنی است در کنفرانس مطبوعاتی که بعد از اتمام اجلاس برگزار شد، نایب رئیس و دبیر کل کمیته المپیک ویتنام اظهار داشت که ویتنام تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بیشتر این دوره از بازیها انجام داده است و سالن سرپوشیده دو و میدانی 3000 نفری My Dinh که میزبان بزرگترین رقابتهای این دوره می باشد هفته آینده افتتاح میشود و از نمایندگان شورای المپیک آسیا دعوت خواهد شد تا قبل از آغاز بازیها از آن بازدید نمایند. مراسم افتتاحیه این دوره از بازیها در استادیوم ملی  40000 نفری My Dinh برگزار می شود. 


۱۰ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.